Tento rekordný MiG E-152-1 som staval spolu s jeho predchodcom I-75. Na rozdiel od I-75 to nebola pohodová stavba. Napasovať kokpit do trupu je veľký problém. Chce to hodne rezania kokpitu a brúsenia vnútra trupu. Tmeliť je treba hodne. Hlavne v oblasti spodku trupu, spodku krídiel a prechod aerodynamického tunela do smerovky. Tiež napasovanie prstenca ejektoru nie je bezproblémové. Hlavné podvozkové nohy som urobil kovové, nakoľko pôvodné sú veľmi tenké a asi by dlho hmotnosť „ingotu“ bez deformácií neudržali.
Ke stavbe ma inšpiroval model E-150, na modelfoume je tuná viewtopic.php?f=6&t=114080&p=2030870&hilit=E+150+modelsvit#p2030870 , ktorý tam bol hodnotený ako hrubý „ingot“. Videl som tam nejaké rezervy na vylepšenie, pričom samotný model nepatrí k tomu najlepšiemu, čo Modelsvit vyrobil. Či sa mi to aspoň trocha podarilo vylepšiť nechám na posúdenie iných. Na E-152-1 existuje tiež len zopár fotiek, podľa ktorých som dorobil finálnu úpravu. Nakoľko urobil zopár letov, na ktorých vytvoril niekoľko svetových rekordov, olietaním som sa príliš nezaoberal.
Detaily som sa rozhodol vylepšiť a tiež aj nitovanie. Pomocou bolo množstvo internetových fotografíí moninského E-166, krorý bol jeho priamym vývojovým typom a odhadujem, že sa na takých 80% s ním v detailoch aj zhodoval. Tiež nitovanie som urobil v rámci možností podľa E-166. Nakoľko nity vidno aj pod pomerne hrubou ( zrejme niekoľkokrát pretretou) vrstvou farby predpokladám, že aj na E-152-1 boli viditeľné.