Skvělá práce pane! "To" mezi sáním je zapalování s integrovanou zapalovací cívkou,tyhle motory neměly startér,jen hřídel s pastorkem u setrváku,na kterou se napojil externí vzduchový startér... a tu nádrž "chladící" kapaliny,tady nemáš vyfocenou,ale podle mě je to spíše olejová nádrž,protože DFV měly mazání takzvanou suchou skříni(dry sump),to znamená,že neměly klasickou olejovou vanu,kde byl všechen olej,ale takzvanou suchou,ze které několikanásobné olejové čerpadlo (ten bazmek z jedné strany motoru,z druhé je čerpadlo vodní pro chlazení) odsávalo olej zpět do té nádrže a pak ho tlačilo znovu do rozvodu mazání a to proto,že se tak zabránilo odlévání oleje při rychlé jízdě zatáčkami a případnému zadření motoru. Sorry za trochu OT
Aha, teď jsem si všiml té černé nádržky,tak ta je asi opravdu ke chlazení