Peto parada ! Noo vidis, aky si sikovny a pracovity ...a ze to nestihnes... Este keby si upravil sklon tych tienov pod nosnou plochou a VOP?! Oprav ma, ked sa mylim...zaujimave riesenie brzdenia prednych kol, pomocou gumovych povrazcov... ...alebo je to "blatostierac"?
Milan ďakujem za koment...od takého mikrochirurga to dobre padne...to, čo Ty robíš s lodičkami je absolútny svetový top level Vlado, možno pri výrobe im zostali nejaké lanká, nevedeli čo s nimi, tak ich tam zavesili - proste, italdizajn
teda peto, parada A konecne viem, ze co bolo to dierkovane koleso na na mojom kolorovanom obrazku:
Len sa mi zda, ze uchytenie gulometu na tej kruhovej konzole, resp. jej zvysku na fotke vlavo dole vyzera inac, je vacsie, ako na Tvojom obrazku. Iba ze by to nebol uchyt gulometu, ale nejaka cast konstrukcie az za tym dierkovanym kruhom. A podla tej fotky nezhorel cely platenny potah, minimalne cela vyskovka ostala.
Vďaka chalani... Mišo, ja si myslím, že to nebude uchytenie guľometu (na žiadnej dobovej fotke som také masívne uchytenie nevidel), skôr nejaký iný konštrukčný prvok súvisiaci (možno)s predným podvozkom...ale s určitosťou to neviem. Každopádne to vypadá na prednú časť lietadla s okrúhlou koľajnicou...a ak dobre vidím, je tam badateľný aj jeden z volantov riadenia. Mám ešte aj druhú fotografiu, ktorá vznikla po odprataní trosiek do nejakej haly pre vyšetrovaciu komisiu...je na nej hromada pokrúteného šrotu, spolu so zvyškami, jasne identifikovateľného zadného palpostu...takže s najväčšou pravdepodobnosťou (ak tieto fotky naozaj zachytávajú Ca.3-11495), tieto konštrukčné prvky sa na generálovom lietadle nachádzali v deň havárie.
Vlado, no malo by to byť pod hlavičkou Slovak Air Force Agency...prihovorím sa u chalanov, nech Ti to podarujú Ešte mi nenapísali, či je to nastopro, ja by som tam možno ešte pridal číslicu 100, nech je to jasné, že sa jedná o výročnicu...či?