Bednu si již připravuju ,je hodně velká ,ale model se do ní stejně vejde pouze napříč . Do Ploskovic se chystám a těším , doufám, že mi do toho nic nevleze . Dumám nad mojí další stavbou ,jeden z modelů který mne zaujal je Albatros B II . Přikládám dvě fotečky Albatrosů nad jejichž stavbou uvažuju , prosím máte- li k nim někdo nějaké informace budu za ně vděčen . K tomu těsně poválečnému Albatrosu potřebuju zrekonstruovat schéma dvojitého řízení ( volantové ,pákové , táhla uvnitř nebo vně trupu) ,je možné pro rekonstrukci použít schéma řízení z Aera Ae-10 ? Ten druhý Batovský je taky je také zajímavý, zbarvení, označení ?
Petře, jelikož u nás létal Albatros B II jako školní letadlo v Chebu, tak nebudou nějaké informace v knize Chebská křídla? Knihu nemám, tak se nemohu podívat.
Ahoj. Knihu Chebská křídla mám , ale není tam bohužel nic co bych mohl použít na rekonstrukci interiéru s dvojím řízením. Mám několik fotek na Švédskou úpravu pro dvojí řízení (pákové) Německou úpravu (volantové) A dobové schéma pákového dvojího řízení . Nemohu se rozhodnout , kterou možnost použít pro náš Československý Albatros .
Otloukl jsem plováky a křídla na dřevo a plátno ,nyní začnu pomalu obnovovat nátěr . Snažím se tak, na té velké ploše, dosáhnout uvěřitelné opotřebení provozem.
Díky Nyní přijdou na řadu kokardy a závěrečná patina. Rozhodl jsem se, že pravé a levé křídla slepím a vypletu zvlášť ,a následně je zasunu do pouzder v centroplánu. Proto jsem upravil čepy u horních křídel , aby nebránily kývavému pohybu při zasouvání křídel , naštěstí plast vzpěr je dostatečně pružný ,tak mi snad žádná nepraskne