Na té druhé fotce je označení T9+KH krásně čitelné. Jen nechápu jak to letadlo tak moc zprznili. Kabinu zřejmě Němci zničili při ústupu, motory spojenci při testování neradi používali kvůli nízké životnosti ale taková improvizace na zprovoznění je strašná. Pomalu ještě horší než buchlony.
K tomu xx+HT sice nic nevim, ale v predchozim postu je Ar-234 S8 W.Nr.140108 (GM+BH) s kodem E7+20. Kod E meli stroje na zkouskach v Rechlinu. Snad vetsina predseriovych stroju S1-S20 si tam proslo zkouskama nez se doslali k jednotkam, nektere meli pri zkouskach zlute spodky motoru.
Velmi zajímavé foto - všimli jste si toho výstřelného kanálu ? Prameny takto zmiňují úpravu prototypu V21 (4x MG 151/20). Na krytce předního podvozku je číslovka 003.
Na přední podvozkové noze je číslo "003". Já tu fotku mám z dřívějška uloženou jako "Ar234C-3 W.Nr. 250003, Altenburg". Samozřejmě to nemusí být pravda.