Úpravy na křídle - oddělení křidélek a příprava pro otevřené klapky. Samotné klapky budu dávat z leptů od eduardu, ale tu vnitřní část jsem záměrně nechal součástí horního části křídla, i když dle návodu k těm leptům se má odříznout. Je to z toho důvodu, že u verze "Charlie" byla horní část křídla pevná. Brzdící štít v horním křídle a hydraulický píst pro jeho vyklápění, který je prezentován v eduardích leptech, byl zaveden až od pozdních modelů verze "Echo". Viz přiložené foto úpravy modelu, výstřižek z eduardího návodu a foto vyklopených klapek verze C ve skutečnosti.
Rozestavěno: Battle I vs Bf-109E, 3x Bf-109G-10, Mosquito B.XVI, 2x Sd.Kfz.10
2025: Ni-17, Spitfire IXc, Fw-190D-9 2024: 2x Bf-109G-14, P-400, P-47D-27, P-51D-20, Mustang IV 2023: P-39D-1, Kittyhawk III, Spitfire Vc, Macchi C.202, Fw-190A-8 2022: Sd.Kfz.7/2, Il-2m3, Fw-190F-2, Fw-190A-8R2, P-51C, Ki-84, Spitfire VIII, Beaufighter TF.X 2021: Fw-190F-8, P-47C-5/D-28/D-30, Mirage F.1 EQ-2, F.1 EQ-5
2025: Ni-17, Spitfire IXc, Fw-190D-9 2024: 2x Bf-109G-14, P-400, P-47D-27, P-51D-20, Mustang IV 2023: P-39D-1, Kittyhawk III, Spitfire Vc, Macchi C.202, Fw-190A-8 2022: Sd.Kfz.7/2, Il-2m3, Fw-190F-2, Fw-190A-8R2, P-51C, Ki-84, Spitfire VIII, Beaufighter TF.X 2021: Fw-190F-8, P-47C-5/D-28/D-30, Mirage F.1 EQ-2, F.1 EQ-5