Pánové, poprosil bych o radu, ikdyž to s P-40 až tolik nesouvisí. Je možné, že by měl Curtis H-75 stejná kola jako P-40? Jde mi o to, jestli by se daly použít některá odlévaná kola na P-40 od Special. Hobby.
Dotaz jedna - jaká barva je zespodu - má to být dle mých různých podkladů Sky gray americké výroby - ale na většině barevných reprodukcí je světle šedá, ne standardní Sky - což ukazují i pruhy na trupu v různé barvě (ne na tomhle) prošel jsem si dva základní vlákna tady, ale nenašel uspokojivou jsem odpověď.
Dotaz dva - zamalování nebo odstranění britských znaků - podle obtisků Tally Ho jsou znaky zamalované ruskými barvami (poněkud nepravděpodobně při dodržení tvaru kamuflážních polí. Massimo v odkazu nic takového nemá, ani ruský profil v nějakém článku o pilotovi co jsem našel, takže bych se spíš přikláněl k tomu, že znaky byly odstraněny ještě v UK.
Podla tých fotiek by som povedal, že znaky zhora na krídle boli premalované, je to vidieť na tej poslednej fotka a určite nedávať hviezdy na vrch krídla. Farba spodku sa z nich určiť nedá. Mohla byť kludne SKY, ale aj SKY blue /ako na Spitoch Mk. I / ale najpravdepodobnejšia je tá SKY grey.
Pánové, prosím nemáte tuhle fotku v lepším rozlišení, ze které by bylo patrné číslo na podvozkovém krytu, resp. trupové číslo. Hasegawa má ve své 1/72 číslo 47, ale v 1/48 už 17, stejně tak je s č. 17 interpretovaná kamufláž i jinými výrobci.
Tak ještě koukám na tu barevnou fotku a nezdá se mi spodní část trupu. Je možné, že Olive drab byla nějak vyšisovaná na šedou (Neutral Grey ?) Níže fotka jiného stroje, ale ta šedá