Zatím jsem tak nějak na začátku cesty. Původně to měla být Ni.17 č. 4214. Ale lepil jsem motor podle návodu z eduardího Profipacku a tam je to jaksi špatně. Naštěstí se z toho jednoduchým otočením motoru dá udělat LeRhone 9c 80hp, který byl v Ni.21. Takže z toho bude buď č. 1359 nebo pravděpodobněji č. 1940 v poslední verzi markingu.
Interier je vyřešený obtiskem. Zde ještě před finálním oříznutím a doladěním. Nakonec to dopadlo vcelku dobře. A dovnitř naštěstí není moc vidět.
Použil jsem vstupenkáče plus overtrees lepty. Příště to poněkud omezím a použiju jen některé. Rozhodně v klidu vynechám konstrukci trupu. Spíš bych v leptech uvítal ovládací páky kormidel, ty budu muset bohužel vzít odjinud.
Stavba jde vcelku rychle, žádný zvláštní tmelení se nekoná. Jen něco na spodku trupu, ale to je spíš mojí nedůsledností při lepení.
Je to fakt malý. Většinou stavím čtvrtky, Nieuport je navíc sám o sobě malý letadlo
A po 14-ti dnech už to konečně stojí na nohou.
Naposledy upravil Lubos Vinar dne 14 zář 2018, 12:14, celkově upraveno 1
Luboš Vinař
www.vinar.cz - zakázková výroba obtisků
www.hobbyshop.cz - eshop
www.modelmag.info - modelářský občasník
Pro samé modely nelepím.
www.vinar.cz - zakázková výroba obtisků
www.hobbyshop.cz - eshop
www.modelmag.info - modelářský občasník
Pro samé modely nelepím.