Tohle auto mělo být už dávno hotové, viděl jsem to tak ke konci června, ale objevily se problémy. Úplně největší bylo přidělat palubku do interiéru. Prostě to nešlo. Na interiérový vaně nebyl pražádný úchyt, vybrání. Tak jsem se pokoušel vložit palubku dveřmi až po vsazení interiéru. Nešlo to. Tak jsem mnohokrát nalepil palubku na interiér tak jak jsem si naměřil, aby přilehla po vložení k čelnímu oknu. Netrefil jsem to. Vždy po několika pokusech jsem Victorii odložil a dělal na dalších autech. Asi po měsíci nebylo jiný řešení, než dveřmi, trochu násilí, trochu škody, odlouplý lak, poškrábaný sklo apod. ale nakonec se podařilo. Protože je to můj mazlík, tak jsem se nemohl ani zlobit.
Další opět chyba. Nápis na dveřích jsem měl zbrousit, nedokážu ho nabarvit stříbrnou ...
Další specialita byly otevírací dveře. Někde jsem v recenzi četl, že jako u všech otevíratelných dveřích od AMT ani u Victorie je nemá cenu otevírat a raději rovnou přilepit, že špatně pasují, nojo, je to hodně stará stavebnice. Ale před stavbou jsem je přiložil a pasovaly překvapivě perfektně, skoro Tamiya hadr, spáry nebyl skoro vidět, dveře úplně splynuly s karoserií. . Takže padlo rozhodnutí je nechat otevíratelný, trochu jsem ubrousil okraje kvůly barvě a laku. Ještě před finálním složením pasovaly dokonale. Ale při tom rvaní se palubkou tam něco napružilo, něco se změnilo, nevím co a dveře už nepasují vůbec dobře ....
Nakonec jsem se stále nemohl za nic rozhodnou jaký kola dát. Už v půlce června jsem otravoval s radou Miloslava a Rolfiho (tímto jim velice děkuji ) a poradili mi, ale znáte to, furt to byl pro mě začarovaný kruh.
Tak jsem se nakonec rozhodnul a bylo. Ale hlodal červík. Tak jsem jedny kola asi po 10 dnech oddělal a dal jiný. A stále červík. Tak jsem po dalším asi týdnu zase kola odřezal a dal další. Victoria nemá kola na ocelových tyčkách, takže kuchání. Tak ale tentokrát snad. Ale protože to pokaždé bylo finální řešení, tak jsem fotil a fotil. Tak jsem si řekl, že sem dám všechny varianty (je vlastně skoro jedno, která z nich je současná) a možná na to budete mít někdo svůj názor a napíšete mi co by mohlo být podle vás nejlepší řešení.
Barvy Gunze, lak 2K, přelakovaný Alclad.
- Přílohy
Poslední dokončené:
Zent Cerumo ,Toyota GT-One, Mercedes CLK-GTR, Renault R24, Honda RA272, Porsche 956, Lotus 107B, Benetton B192, Lotus 99T, Braun Tyrrell, Dome Zero, Ferrari 330P4,
Porsche 959 RSR viewtopic.php?f=165&t=88539
Porsche 911 GT1 viewtopic.php?f=165&t=85656
Porsche 917K viewtopic.php?f=165&t=83040
Zent Cerumo ,Toyota GT-One, Mercedes CLK-GTR, Renault R24, Honda RA272, Porsche 956, Lotus 107B, Benetton B192, Lotus 99T, Braun Tyrrell, Dome Zero, Ferrari 330P4,
Porsche 959 RSR viewtopic.php?f=165&t=88539
Porsche 911 GT1 viewtopic.php?f=165&t=85656
Porsche 917K viewtopic.php?f=165&t=83040