Ahoj Michale, díky za postřehy. U verze OK-TDI - proti g4e zase hovoří pětiúhelníkové okno za dveřmi vlevo, které bylo zavedeno (snad) až od verze g5e. Asi to bude něco mezi a znaky co uvádíš, asi vážně spíš míří ke g4e. Dveře do kokpitu vpravo má i stroj D-2 verze g8e. Aerodynamické kryty podvozku jsou výborný postřeh! Toucany je asi opravu původně měly všechny, ale OK-BBB už má komplet podvozek klasického Ju 52, tj. bez krytů a s původními koly. Co je ale s tímto spojenou záhadou - u ostatních kusů se tyhle kryty na fotkách nevyskytují s dvěma výjimkami. Kryty podvozku nese kus vyfocený za pohlaváry v areálu VLÚ a na jedné jediné fotce i stroj D-7 (alespoň mi vychází, že jiné označení to být nemůže)
A všichni samozřejmě vědí, že pro stavbu Toucana jedině Heller