Toho by som sa nebal. Masina ide do finale. Zacnu vyrabat pre seba a urcite prejavy zaujem cina.
Ind je nespolahlivy partner ten nakupuje od kazdeho podla toho co od koho potrebuje.
Mozno sa rusom aj ulavi ked sa zbavia v tejto faze inda.
Neviem prečo by mala prejaviť záujem Čína, má vlastný program J-20 a J-31. Tie samo o sebe môžno nie su až tak TOP, ale pre číňanou by nejaké séria Su-57 slúžila aj tak len na okopčenie všetkého čo sa dá a na získanie skúseností. Aj tie Su-35-ťky aby neskončili ako Su-27/30, okopírované.jpeky píše:...Zacnu vyrabat pre seba a urcite prejavy zaujem cina.
...
Взгляд со стороны, от бывшего потенциального партнера и/или заказчика.
По сути это подтверждение уже известного: наш Су-57 (Т-50), как и его предшественники семейства Су-27, действительно является более маневренным самолетом, возможно - самым маневренным в мире (с новыми двигателями). Но в современном воздушном бою, ведущемся на средних (10-15-25 километров) и дальних (50-300 километров) дистанциях сверхманевренность - мертвому припарка. В концепции истребителя пятого поколения на первый план выходят сверхзвуковая крейсерская скорость, малая заметность и качество оружия (бортовая РЛС + ракеты + электронные мозги + полное комплексирование всех систем в единый иерархический автоматический комплекс вооружения, решающий все задача боевого применения, от боевой эффективности до боевой живучести). Маневренность, которой мы так кичимся и которая столь эффектно смотрится на разных авиашоу в выступлениях штучных летчиков-асов и пилотажных групп, в современном воздушном бою полезна так же, как во время морского сражения - кортик морскому офицеру на подводной лодке.
И обратите внимание - это не заявления для пиара или пропаганды - это соинвестор реально считает результативность отдачи на свои затраты. И приходит к выводу, что участие в проекте для него убыточно по критерию "стоимость/эффективность"
] http://nsn.fm/army-and-weapons/aviaeksp ... -ssha.html"...авиаэксперт, бывший конструктор ОКБ «Сухой» Вадим Лукашевич в эфире НСН предположил, что собранные образцы Су-57 действительно могут не соответствовать техническому заданию.
«Надо понимать, что самолёт ещё сырой. Вряд ли те пять образцов, которые летают, на сегодняшний момент отвечают требованиям, заложенным техническим заданием заказчика. Самолёт должен пройти ещё длительный путь, пока он получит штатный двигатель, электронное оборудование, вооружение и так далее», - заявил НСН бывший конструктор.
...
Vadim Lukashevich
23 apríl, 12:30 ·
"... the air expert, the former designer of the OKB" Sukhoi "Vadim Lukashevich on the air of the NSO suggested that the existing Su-57´s really may not meet the technical requirements.
"We must understand that the plane is still "fresh". It is unlikely that the five samples that fly, at the moment meet the requirements laid down by the technical task of the customer. The plane must go a long way until it gets a full-time engine, electronic equipment, weapons and so on, "the former designer told NNS.
However, for certain it will be known, according to the expert, only after the removal of the neck "top secret" with these characteristics. As Vadim Lukashevich specified, India was very disappointed with Russian equipment.
"The India´s are trying to get out from our aviation and technical cooperation under this pretext. They have very serious problems with already delivered aircraft. This is revealed at the beginning of operation very much. In Su-30, which are delivered to India, (there were) problems with the main power frames (the transverse edge of the ship - NSN): the frame of the center section has serious cracks, which is bad for the aircraft. This applies to the MiG-29. The Hindus are rather disappointed in us. For all the programs with which they were tied with us, they did not get what they wanted. We have unequal cooperation with them. We create a technique for them, and they act more like financial donors. If you just pay, then it's easier to take a quality product and to be content with it, "the air expert believes.
According to Vadim Lukashevich, if the Indians really refuse to buy Russian equipment, they will leave for the United States.
"To date, the two main trendsetters in fighter aircraft: we and the Americans. Naturally, any walk from us is an approach to the Americans. They also have problems with the F-35, there also is a mismatch of characteristics. Nevertheless, the Hindus prefer the Americans, because there the quality of assembly is different, the technology is of a higher level, "Lukashevich concluded on air.
But he rejoiced Magomed Tolboyev, on the verge of refuting what he said: "... Hero of the Russian Federation, Honored Test Pilot of the Russian Federation, Major General in reserve Magomed Tolboyev on air of the NSN denied India's claims to Russian military aircraft. all over the world is considered a model of world standards for service life, resources, simplicity of service, cheapness. ""
https://www.facebook.com/vadim.lukashev ... 3051820059[/]
V poriadku, beriem na vedomie.[]...
We don't know the exact quality and level of integration of the Su-57's sensors and mission systems, but on paper at least, no, the Su-57 isn't 'junk' at all.
...[/]
Uživatelé procházející toto fórum: Michal Hergott, miro1961 a 35 návštevníků