Dneska jsem stihnul jen to narytí úplně holého spodku, protože jsem usnul s Fildou při uspávání. Je to taková kombinace návodu od modelu a výkresů na AH-1W. Že to zřejmě neodpovídá reálu mně netrápí, hlavně, že tam něco je.
Pokračuji, ale jde to pomalu. Na modelu není snad jediný díl, který by se nemusel upravovat.
Začistil jsem hlavní rotor a upravil vyrovnávací, kde bylo potřeba otočit listy, jak jsem byl upozorněn. Zároveň jsem ho i malinko prodloužil u hřídele, aby mi to na pohled více ladilo s fotkami.
Pak jsem se vrhnul na lyže podvozku, protože u mnou vybrané kamufláže jsem našel všechny mašiny jen s trubkovými nosníky, místo těch aerodynamických. Sice to trvalo, ale stačilo jen pomalu ubírat materiál a zabrušovat.
Dnešní práci bych okomentoval slovy - tolik práce a přitom taková blbost. Teda alespoň pro mně, protože mě tohle trvá strašně dlouho, někdo by to měl možná za pár minut. Rotorům jsem se už nechtěl nijak věnovat, ale nakonec mi to nedalo, takže jsem trošku doplnil jak vyrovnávací, tak hlavní rotor. Je to hodně zjednosušené, nepřesné a od oka, ale myslím, že lepší, jak nic. Další pokračování snad zítra.
Fotky jsou naprostá tragédie, ale nějak mi to s tím focením teď nejde, bývalo to o dost lepší.