pěkná skládanka! Nýtování jsi tmelil? Ten nasávač přetlakování kabiny máš z čeho - resin Quickboost? taky to plánuju. Jen mám pocit, že zadní zasklení Ti končí moc vysoko, podle mne by mělo být v úrovní horní hrany těch kolejic posuvného překrytu..
Za zaklad jsem vzal spita VIII a ten nasavac na boku a pasy u kabiny jsou samo domo..nytovani jsem neobnovoval spis naopak...obcasje obsas neni obnovil ksem ken tam kde byly rychlosrouby.... jen u VIII kridla se musi pouzit jiny. Vstup sani...ano kabina za trupem je fakticka chyba ...prisel jsem na to az když bylo pozde.....jeste jsem doplnil novou prepazku za kabinou.. Obtisky ze sady hig altitute Spitfire
Sorry za chybky ...telefon... Jeste po dovolene vymenim posuvný prekryt...odpreparuji z verze zavrena kabina...ten ze stavebnicene prijde velky...jeste dodelat vrtuli ale to jsem psal...
rozumím já plánuju použít sadu od Qiuckboostu, původně navrženou pro Hawí VIII, a taky kabinku s Hawy, která má správně zadní prosklení a také ta "bublina" odsuvného překrytu je v porovnání se stejným dílem od Eduardu méně vypouklá, což se na výškáče hodí.
nemáte nějaké fotky, nebo pérovky, jaký byl rozdíl v trupové přepážce a v křídle zespodu u Mk.VII oproti MkVIII? Chtěl bych to přestavět z eduardí osmičky. Případně jaké byly všechny rozdíly?
Já to tak udělal vlastně VIII se sáním od IXC a upravenou kabinou a sáním ke kompresoru které jsem vyrobil a obtisky DK decal. Teď dělám PR.Mk X což je vlastně trup VIII křídla IXe a doplňky z MPM.. např podbradek a ty dvě boule pod křídlo Další bude FR.Mk.IX to je myslím nejjednodušší...