Zmienenými úpravami zmena tvaru trupu nekončí. Je to len začiatok Trup je totiž o cca 2,5 mm hrubší. Jeho maximálny priemer je 224 cm, čo predstavuje 46,6 mm na modeli. Chybný je aj príliš malý sklon nasávacích otvorov .
Tento pri meraní na výkresoch i na skutočnom lietadle je voči vertikále je cca 6,5 stupňa. Na modeli je tento sklon sotva polovičný, málo viditeľný. Pri pohľade na lietadlo spredu je sklon nasávákov viacej ako markantný, a tvorí jeden z charakteristických rysov lietadla pri pohľade zpredu. Túto chybu som čiastočne napravil tým, že som pozdĺžne zo spodnej časti trupu odobral cca 4 mm a z vrchnej cca 2mm. Túto úpravu detailnejšie nemám nafotenú. Sklon nasávákov sa tým značne upravil, aj keď finálny tvar nadobudol až po záverečnom búsení vytmelanej vrchnej i spodnej časti trupu, ktorú popíšem neskôr. Chybný je aj tvar prednej časti trupu modelu. Tuná prechádza trup v oblasti kabíny do svojej kruhovej prednej časti prapodivným prechodom akéhosi „hruškovitého“ tvaru. Na výkresoch sa prechod zvrchu javí ako plynulá krivka podobná na zrezanú šošovku a vôbec nepripomína tvary ponúknuté výrobcom modelu. V skutočnosti sa jedná o pomerne zložitý tvar, ktorý sa dá plne pochopiť až pri skutočnom lietadle. Aj na fotkách býva tento tvar dosť skreslený v závislosti od osvetlenia. Trocha to vidno na prvej fotke, čo som nafotil v Košiciach. Zbrúsenie polovíc trupu zasahoval aj do prednej časti, ktorá má tiež väčší priemer. Priemer kruhovej časti v oblasti radomu je cca 1,20 m. V štvrťke je do cca 25 mm. Výrobca nám ponúka radom s priemerom o viacej ako 27 mm. Naviac o jeho veľkej dĺžke a chybnom tvare sa toho už popísalo na modelárskych fórach dosť . Prikladám niekoľko fotiek pri aplikácii miliputu a následnej postupnej úprave prednej časti do tvarov pripomínajúcich skutočnosť.
Pridávam aj pár fotiek dokumentujúcich, ako sa líši neupravený model od skutočnosti pri pohľade spredu.