Díky moc, pánové, takhle pozitivní reakce mě opravdu těší!
Dneska jsem se byl podívat za figurkáři v Golčově Jeníkově, tak jsem hned zneužil situace a nechal si poradit s prací s olejovkami.
Od začátku jsem chtěl odlišit plátěné části od dřevěných a plechových. Původně jsem to chtěl udělat pomocí polomatného a tvrdě matného laku, ale kluci mi poradili jinou metodu, takže jsem pomocí olejovek dal dřevěným a plechovým panelům trochu jiný nádech zelené. Pak následoval drybrush na vystouplých částech. Olejovka je ještě živá, takže to vypadá hodně výrazně, po zaschnutí by se to mělo utlumit.
Konečně se mi podařilo nafotit kokardu tak, že je na ní trochu vidět efekt filtru a vystupujících žeber.
A pokračoval jsem na detailech, výfuky dostaly drybrush šedostříbrnou olejovkou, předělal jsem dřevo na vzpěrách, natřel mosaznou leštitelnou pastou zadní část Fosterova závěsu a domaloval mosazné lemy na zaměřovač Aldis. Bohužel se to hodně těžko fotí.
Tímto děkuji Hellboyovi za konstruktivní kritiku a rady s podložkou, postupně ji přepracuju, tady je začátek.
Díky moc, Pavle! Bohužel ji k vám nejspíš nestihnu dokončit, ale neflákám se.
Už je pomalu čas začít skládat, takže jsem začal testovat, jak mi to sedí. Dlouho jsem dumal, co použít, a nakonec mě napadl maskol. A ejhle, ono to funguje. Před zatuhnutím se to dá zkorigovat, i po zatuhnutí je to trošku pružné a dá se to beze zbytku odstranit.
Díky moc! Ten nápad není úplně můj, můj postup (ten jsem fakt vymyslel) byla výroba z tenkých pásků červeného a bílého plastu.
Dneska druhý pokus, na tmavé vrstvy jsem použil jiný odstín papíru (dost se blíží červenému okru). Pro změnu jsem to blbě vybrousil, ale je to lepší než předchozí pokus.