jenda58 píše:Taky jsem pro MiGy, alespoň to eFko nebo 15 ve čtvrtce. A jinak bych uvítal řadu P-40. Dva amíci po sobě nevadí, koneckonců teď budete taky dělat dva skopčáky po sobě (Bf-109 a FW-190).
To máte pravdu.
jenda58 píše:Taky jsem pro MiGy, alespoň to eFko nebo 15 ve čtvrtce. A jinak bych uvítal řadu P-40. Dva amíci po sobě nevadí, koneckonců teď budete taky dělat dva skopčáky po sobě (Bf-109 a FW-190).
Vl.Šulc píše:Měla by být na Éčko.
Vl.Šulc píše:JTB píše:Na Nymburku se řeší Sofiina volba, jestli po Mustangovi začít chystat Spita Mk.I-V, nebo Hurrikána.
Jediný rozumný vysvětlení pro to první by bylo, že budete chtít zase naštvat muzikanty. Na trhu je jakž-takž rozumných spitů ve čtvrtce i dvaasedmě dost, zatímco s hurrikány je to dost bída. Dokonce si myslím, že dvaasedmovej hurrouš s plechovým křídlem je aktuálně suverénně největší díra na trhu, takže velká přímluva za něj...
To jste špatně pochopil. Řeč byla o měřítku 1/48. Hurricane ani Spitfire I/V v 1/72 není u nás na pořadu dne. Ale jinak máte pravdu, že v tuto chvíli se jeví Hurriccane jako lepší volba i v 1/48.
Náš systém výběru typů má svá pravidla, touha naštvat muzikanty mezi nimi není. Obecně vzato je nám muzikantova tvorba úplně volná, nijak nás ve výběru typů a jejich řazení neovlivňuje ani nelimituje. Problém je spíš na druhé straně, řekl bych, že Muzikant má velmi vyspělou schopnost narážet do futer otevřených dveří. Pokud byste měli zájem, klidně vám o tom, jak vybíráme typy, něco řeknu. Jak to vidím s Muzikantem vám klidně řeknu taky, ale pak bude opět vzrůšo
Vl.Šulc píše:Jirka Látal píše:jj. Romane, bordel v tom tak trochu máš tyv PV je sice opravdu Kopro, co dělá čerpadla a náš oficiální název je KP-Kopro s.r.o., ale zkráceně naší firmě se běžně říká Kopro a kelímky či různé jiné tenkostěnné výlisky opravdu děláme. Pan Šulc to ví velmi dobře, byl u nás na návštěvě i ve výrobě
A mimo jiné jsem se přeptal, jak se dostal Muzikant ke značce Kovozávody Prostějov.
Raptor píše:Vl.Šulc píše:Jirka Látal píše:jj. Romane, bordel v tom tak trochu máš tyv PV je sice opravdu Kopro, co dělá čerpadla a náš oficiální název je KP-Kopro s.r.o., ale zkráceně naší firmě se běžně říká Kopro a kelímky či různé jiné tenkostěnné výlisky opravdu děláme. Pan Šulc to ví velmi dobře, byl u nás na návštěvě i ve výrobě
A mimo jiné jsem se přeptal, jak se dostal Muzikant ke značce Kovozávody Prostějov.
A bylo by možné potěšit touto informací i prosté plebejce?
[/quote]Houmr_9 píše:Pane Šulci, mně by to zrovna zajímalo, jak výrobci, konkrétně vy v Eduardu, vybíráte, do čeho se dalšího pustíte. Mohl byste to prozradit. Jen mě to zajímá, co vše berete v potaz. Zajímá mě to čistě ze soukromého hlediska, jak vlastně vzniká model řekněme od myšlenky přes vytvoření projektu až po jeho realizaci. Díky.
Náš systém výběru typů má svá pravidla, touha naštvat muzikanty mezi nimi není. Obecně vzato je nám muzikantova tvorba úplně volná, nijak nás ve výběru typů a jejich řazení neovlivňuje ani nelimituje. Problém je spíš na druhé straně, řekl bych, že Muzikant má velmi vyspělou schopnost narážet do futer otevřených dveří. Pokud byste měli zájem, klidně vám o tom, jak vybíráme typy, něco řeknu. Jak to vidím s Muzikantem vám klidně řeknu taky, ale pak bude opět vzrůšo
Miroslav Knížek píše:Vl.Šulc píše:Měla by být na Éčko.
Také zdravim, a budou kola i na P-40N ?Nebo snad i něco víc ohledně P-40 1/32?
Díky....
Raptor píše:Vl.Šulc píše:Jirka Látal píše:jj. Romane, bordel v tom tak trochu máš tyv PV je sice opravdu Kopro, co dělá čerpadla a náš oficiální název je KP-Kopro s.r.o., ale zkráceně naší firmě se běžně říká Kopro a kelímky či různé jiné tenkostěnné výlisky opravdu děláme. Pan Šulc to ví velmi dobře, byl u nás na návštěvě i ve výrobě
A mimo jiné jsem se přeptal, jak se dostal Muzikant ke značce Kovozávody Prostějov.
A bylo by možné potěšit touto informací i prosté plebejce?
Vl.Šulc píše:Miroslav Knížek píše:Vl.Šulc píše:Měla by být na Éčko.
Také zdravim, a budou kola i na P-40N ?Nebo snad i něco víc ohledně P-40 1/32?
Díky....
Hmm, nevím. Já jsem doteď netušil, že jsou jiná.
Jirkun píše:Dobrý den,
Mám dotaz k vašemu novému Spitu (72). Na slepených modelech je vidět odskok odtokové linie u křidélek. Křidélka jsou delší(ve směru hloubky profilu křídla) a narušují průběžnou křivku křídla. Zkoušel jsem nasucho jestli nejde nějak zapustit více do křídla a vadí obě půlky křídla, jsou tam dokonce jakési dorazy(u horního křídla). Je to úmysl? Všimnul jsem si ,že i v návodu je malinký zub u křidélek nakreslený. Můžete prosím osvětlit zda jde o úmysl nebo jen nepřesnost při výrobě?
Uvítal bych i zveřejnění 3D CAD modelu vzhledem k již propíranému zubu na přední části kapoty motoru.![]()
předem děkuji...
Jirkun píše:Dobrý den,
Mám dotaz k vašemu novému Spitu (72). Na slepených modelech je vidět odskok odtokové linie u křidélek. Křidélka jsou delší(ve směru hloubky profilu křídla) a narušují průběžnou křivku křídla. Zkoušel jsem nasucho jestli nejde nějak zapustit více do křídla a vadí obě půlky křídla, jsou tam dokonce jakési dorazy(u horního křídla). Je to úmysl? Všimnul jsem si ,že i v návodu je malinký zub u křidélek nakreslený. Můžete prosím osvětlit zda jde o úmysl nebo jen nepřesnost při výrobě?
Uvítal bych i zveřejnění 3D CAD modelu vzhledem k již propíranému zubu na přední části kapoty motoru.![]()
předem děkuji...
Miroslav Knížek píše: Kola k P-40 N byla menší, z důvodu úspory hmotnosti. Aspoň tak se to píše ...
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků