díky! to víš, je třeba redukovat zásoby, i když momentálně se mi to moc nehodí... mám rozkuchanou jednadvácu a měl bych stavět Fw 190A-5...nu, někam to vmáčknu
Edí "devíkta" bude nejspíše až v létě, tak co bych do té doby dělal, že?
tak jsem do toho taky řízl... zatím jen příprava dílků Seafira, hlavně kokpit...no a když jsem byl v tom, dal jsem si na rozehřání i ranou jedničku od Fixe
právě že jen skoro... u jedničky je kabina a vrtule jen nasazená, chce to ještě přeprášit surfem chladiče a broušená místa, pak to půjde do barvy... U Seafira jsem docela dokurvil geometrii, takže zvažuju, esli (jak) to vůbec dodělám... O.
Čau budeš nějak řešit u Mk.I ten čouhající kulomet ? A za druhé na spodku to chybějící rytí u motoru ? sem prostě taková rypna Jinak jak se ten fix staví asi si par kousků pořídím na testy
čouhající tlumič plamenů řešit nebudu (byl odnímatelný) a o jakém chybějícím rytí na předku mluvíš, rypno ? jsou tam dvě linky (na skutečném stroji přeplátování spodních plechů před a za olejovou nádrží) ale ta přední nejspíš není vidět, bo byla tmelená a přerytá (původně zákop) Kapišto?
Oldo právě ty kulábry bych tam dal, protože je to detail, který má málokdo. Vzal bych na to hlavně z nějakýho setu od QB na Brity. Když přijedeš do Tovačova tak ti jeden nálitek dám.
Tonny píše:Totok ty obloučky od nasávání vzduchu ke kořeni křídla
jo, to mě napadlo, když jsem dopsal svůj předchozí příspěvek obávám se,že se na to....
Dave, a má to cenu takhle "tunit" Airfix? Připadá mi to jako dát "rouru od kamen" místo výfuku Fáčka... Je tam tolik míst, kde by bylo třeba úprav, že se mi do toho až nechce.... Třeba se jednou dočkám a do mých - tou dobou již zajisté stařeckých - rukou se dostane "ultimátní" jednička od Eduardů....