No právě,že moc ne .Je to záměrně foceno tak,aby nebylo vidět jak mám hodně nakřivo olejový chladič.Nevím kde jsem udělal chybu(nejspíš při lepení trupu),ale mám nakřivo dolní kapotáž motoru v místě toho chladiče.Ten chladič na tom místě na to ještě krásně upozorní.Až to bude stát na podvozku a budu mít morální sílu,tak to vyfotím.U nás na klubu jsem tím známý,že mám na každém letadle geometrii v p....i.Ale jinak jsem rád,že se Ti líbí.
To Hans:dva díly Gunze C 26 Duck Egg Green a 1 díl Gunze C 97 Light Gray.
To Yetty:No ono bylo na výběr.Buď kamo podle KP anebo podle obtisků TallyHo,které jsem k téhle stavbě doma sušil více než pět let.Ta podoba od Tally Ho se mi líbila více a tak bylo rozhodnuto.Hlavně to bude vypadat super pohromadě s další S-99 ,kterou mám v plánu a S-199,kterou už mám hotovou.
Tak abych dostál svému slibu,který neuváženě dal na začátku SDM 2015.Avia C-10 je hotova.Foceno mobilem.Makro je neúprosné a odhalí i místa,která jsem trochu ošidil.
Přílohy
Hmotová závaží na křidélkách doplněny ze starých KP.
Honzo děkuji.Od Tebe to těší dvojnásob.V rámci čistky kitníku od tohoto typu mám na stole načatou další Avii C-10 a G-6 ze SNP.Doufám,že se poučím z krizového vývoje u tohoto modelu a ty další Mezky už budou jen lepší.