2020 hotovo: Bf 109G-6/R6 (Tamiya 1/72) - Ital , Bf 109G-10/U4 (Finemolds 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
Olda Homola píše:Naopak mám fotku "102" č. 1720, kde je to prokazatelně pouze na dzinzik.
Olda Homola píše:Milan Holzapfel píše:Z té fotky to jde blbě poznat, ale nejspíš by to chtělo opravit uchycení anténního lanka u MiGu-15. Zdá se, že to máš u obou modelů stejně tedy jako u bisa. Patnáctka měla lanko natažené na vrchol mečového sloupku u kabiny. Kousek před tímto uchycením bylo z lanka svedeno další lanko na "dzindzik" pod kabinou. U bisa bylo vedeno přímo na "dzindzik"
Nevylučuji to, nicméně z fotek S-102 to nelze jednoznačně určit,protože tam povětšinou ta anténa ani není vidět. Naopak mám fotku "102" č. 1720, kde je to prokazatelně pouze na dzinzik.
4+, z kterého jsem vycházel, taky uvádí pouze na dzinzik.
to Ujík: kdybys nekecal...rychlost možná, ale kam se hrabu na Mi-17, to se nedá srovnat
Olda Homola píše:Až se mi bude chtít, opravím to.
Randalf píše:Tak v tom nevidím rozdíl
Jarek S. píše:Randalf píše:Tak v tom nevidím rozdíl
V tom je velkej rozdíl.
Vpejči syndrom je pro nás powl... pro managery je to jenom lenost.
Zpět na Československé poválečné letectvo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků