Já když koukám ne ten typ BSS (který jsem kdovíproč zamítl..asi kvůli tomu, že se mi zdál ten čumám moc úzký), tak se mi jako možnost líbí také čím dál víc. Jen mi ještě tak docela nesedí ta kola. BSS má kola se 6-ti šrouby, kdežto na tom "kostelu" vidím jen 5-ti dírový disky.(?)
Víc hlav víc ví..: Tohle auto je s hodně velkou pravděpodobností IFA F8 i když ten klučíček na fotce (můj spolužák z učňáku) tvrdí, že je to DKW. Ale to je vcelku fuk.. DKW (člen Auto-Union) vyráběl "ef-osmičku" před válkou a IFA po válce. Pořád to bylo to samý auto. Ale proč to sem dávám..? Co ta světla..?? Vůbec jsem nenašel, že by nějaký modelový ročník IFA F8 takhle vypadal. IFA sice vyráběla F8-export cabriolet, který měl kromě kulaté masky i světla integrovaná do blatníků, ale jinak..! Neví o tom někdo více.? Fotka by měla být pořízená cca v letech 1965-66, maximálně 1967. Spolužák si prd pamatuje (byl malej) a auto bylo jeho strejdy (pán na fotce).
DKW to není, ale její DDR sestra IFA. IFA má jiné žebrování na kapotách než DKW, také znak na masce je IFA. A světla můžou bát domádo nebo nějakej tehdejší "tuning"
..asi to tak opravdu bude a světla budou "samodomo".. Každopádně si myslím, že se to docela povedlo.. P.S. A co ty dveře..? Jsou to repráky..? (ty "kruhy")
Kolegové, můžete pro mého spolupracovníka v práci identifikovat vozidlo a výzbroj na přiložené fotce? Lokalita je Frýdlant nad Ostravicí (Frýdecko-Místecko) a datováno červen 1939. Díky!
Přílohy
Petr Koliba - bývalý člen bývalého klubu KPM Apolo Kopřivnice
Ano můžeme. Vozidlo je Mittlerer geländegängiger Einheits-Personenkraftwagen, vzhledem k tomu, že má vlečné zařízení, tak nejspíše Kfz. 15. Výrobce bude nejspíše v tomto případě Horch. A vlek by snad mohl být muniční Sd.Ah. 32 nebo 33 případně nějaká další nástavba na stejném podvozku.
Tak tentokrát mám jednu záhadu já. Na první pohled každý řekne jasná RNa, ale už na ten druhý je patrné, že prolis na masce typický pro RN chybí, bouda je tvarově jiná (hranatější), nárazník je jiný a hlavně, volant je vpravo. Zkoušel jsem i rumunskou licenční RN firmy IMAD, ale i ty už měly volant vlevo. Samozřejmě jsou to hasiči, takže může být notně napadeno kutilem.