Já už mám trup a křídla v kupě, ale nic to neznamená Bude na tom ještě tolik práce, že jsem si začal psát stavební deník. Ty nádrže za pilotem mají být asi hliníkové, ale nechal jsem podle návodu zelenou. Origo zaměřovač ze stavebnice mi vystřelil z pinzety a zmizel v propadlišti dějin. Vzhledem k tomu, že se u nás teď skoro denně vysává kvůli jehličí, tak jsem ho ani nehledal. Ke všemu ten můj nebyl úplně dobře odlitý, takže jsem použil jeden z mnoha co mám od QB. Dokonce bych řekl, že jsem zvolil nějaký britský Ve vitríně se to srovná. Palubka je podle mě příliš vepředu. Nešlo by moc "caplovat" s kniplem. Nebo je blbě umístěný knipl. Nechal jsem to tak, ale pro případné následovníky to sem raději píšu. Celkově má interiér tendenci být šikmo mezi půlkami trupu. Moc jsem to před slepením nezkoušel, takže chyba může být na mojí straně. Konstrukci za pilotovou hlavou jsem musel hodně po obvodu obrousit, aby mi sedl překryt kabiny.
Kryt motoru je jen nasazený pro představu. Uvidím jak moc budu motor upravovat vzhledem k tomu co z něj bude vidět. Docela průda bylo vybrousit spoj šachet po zalepení do křídla. Jinak zatím dobrý
Jediný opravdový zádrhel na který jsem zatím přišel, je nenavazující přechod z trupu k výškovce. Mají rozdílnou výšku/tloušťku a budu muset tu partii buď masivně tmelit a nebo výškovku brousit. Oboje mám "moc rád".