Hindman píše:mrdetonator: Moc Ti děkuji za zajímavé informace ohledně generálky a používaných barev. Jinak máš naprostou pravdu,zatímco téměř všude ve světě se snaží leteké úřady vycházet takovým nadšencům vstříc a ti se mohou relativně v klidu soustředit jen na technickou stránku opravy, u nás je to naopak,technicky by to nebyl až takový problém,ale boj s úřadem každého odradí. I když veřím,že ruská strana by se za určitých okolností nechala ke spolupráci přemluvit,byla to to pro ně tak trochu otázka prestiže dostat do vzduchu legendu OKB Mil.
no veru pri dnešnej eskalácii-ukrajinsko ruskej situácie, na nejaké bratríčkovanie a vzájomné spolupráce s rusmi asi nebude priestor, bude to len o tvrdom biznise, tak by to s certifikáciou Mi-4 vyzeralo veľmi biedne....ale nádej umiera posledná.
Tá foto pána Jukla Mi-4 z L+K v 1988, neviem kde ju presne spravil, chodil do Trenčína často fotiť do fabriky, farby sú podľa odleskov odhadom polomat, kedže Mi-4 ev.č. 8545 (výr.č.18145) bola na už IV.GO v LO Trenčín od 22.8.1980(prílet) do 18.2.1981(odlet) do VÚ3348 Havl.Brod, počas iV.GO mala celk.nálet 2348h, od poslednej GO nálet 600h a ešte bola v Trenčíne v 83-84 na nejakých prácach na agregátoch. Vonkajší náter musel byť tiež S2013/5149 a 1810.
Naposledy upravil mrdetonator dne 01 kvě 2014, 20:22, celkově upraveno 5