Nějak mě ti průkopníci chytli . Začínám potahováním nosných a ovládacích ploch. Způsob - stejný jako u Otto Lilienthala - v první vrstvě bílý obtiskový papír ( opět L. Vinař ). Zdraví V.
Hlásím drobný pokrok: dokončené potahy křídel a VOP/SOP + základ motoru ( patrně by bylo jednodušší ho udělat z plastu, ale beru tu mosaz trochu jako výzvu ).
„Chceme-li vědět, kým jsme, musíme znát svou minulost, znát dobu, v níž žili naši předkové. Snažit se pochopit, jakým výzvám,útlakům i pokušení byli vystaveni.“
Já to chtěl, Michale, spájet, ale neměl jsem kyselinu, tak jsem to zkusil slepit a docela to drží ( tvaroval jsem to rozžhavené a lepil obyč. vteřiňákem ještě před úplným vychladnutím ), takže jsem se rozhodl, že už to zkusím dolepit celé ( případně doletuju nejvíc namáhané spoje ). V tomhle pohledu je vidět spoj válců i spoj na základu palivové nádrže - není tam mezera - resp. je ale vyplněná zabroušeným čirým kyanoakrylátem, takže transparentní.... Ten vteřiňák aplikovaný za tepla ( teplotu přesnou nevím, ale je to chvíle, kdy už lze součástku udržet chvíli v prstech bez popáleniny ) mi pak připadá hodně pevný ale proti pájce snadno a brousitelný...
„Chceme-li vědět, kým jsme, musíme znát svou minulost, znát dobu, v níž žili naši předkové. Snažit se pochopit, jakým výzvám,útlakům i pokušení byli vystaveni.“
„Chceme-li vědět, kým jsme, musíme znát svou minulost, znát dobu, v níž žili naši předkové. Snažit se pochopit, jakým výzvám,útlakům i pokušení byli vystaveni.“