
Matess píše:V roce 2000 vyšla v L-K ,rozsáhlá monografie na LET L-410,420 od pana Alberta Ortila,takže pro stavbu turbíka ideální podklady. v roce 02 vyšel v L-K ,popis vývoje turbíka pro naši armádu.....
travis píše:kvaker píše:Zdovuvydání starší stavebnice nikdo nekritizuje. Diskutuje se o tom, zda nové díly a samostatně prodávaný "opravný set" skutečně odstraňuji bolest původního kitu Gaviia. Zatím to vypadá, že nikoli. A že nákup samostatného "opravného setu" vlastníkům původní stavebnice (ještě nepostavené) příliš nepomůže. A tak je očekávání opět vystřídáno zklamáním. Snad se to nestane tradicí.
Tak ať si set majitelé původního kitu nekupují a opraví podle svého. Proboha, třeba Verlinden, který je brán za špičku vydal tolik šmejdů. které se do modelu vůbec nedají zapasovat nebo neodpovídají realitě... Podle mého soudu, i když čumák není dokonalý - ano, máš pravdu není - (i kdyby by byl, tak spousta lidí bude tvrdit a dokazovat opak), tak pro úpravu do super stavu je to daleko lepší start, než čumák stavebnice. Takže "příliš nepomůže" v jistém ohledu může být o x % lepší, než "vůbec nepomůže" - a tím vůbec mám na mysli původní čumák.
Ty sám vlastníš původní stavebnici, že ti opravný set tak vadí? Ale vždyť tě nikdo nenutí ho kupovat. A v nové stavebnici je opravný PUR čumák obsažen v základu + navíc tam jsou slušné průhledné díly a ne jen hrůzy vytažené z průhledné folie. K tomu přehršel nových kamufláží. Nelíbí? Nevadí. Počkej si, až Turboleta vydá ve špičkové kvalitě Hasegawa, ta se určitě předhání s kopou dalších výrobců o to, kdo jej na trh dá dřív. Na gawě určitě nebudeš muset nikdy nic opravovat.
To jste modeláři, že si nedovedete s takovouhle blbostí poradit?
Já tuhle hysterii nechápu. Na trhu je daleko víc daleko horších sraček za daleko větší peníze, ale málokdo tu umí italsky, aby nadával třeba majiteli Italeri, tak se tu realizujete v nadávání českému výrobci/prodejci. Dokud ho nevydal AZ, tak tu všichni slintali po Gavii a kupovali ho za horentní sumy na aukcích.
travis píše:Trošičku jiný soudek. Nemáte někdo prosím fotku interiéru L 110T č. 1134 CzAF (šedo-šedo-zelená kamo)? Je to kamufláž stavebnice Admiralu i obtisků Šediváci na českém nebi. Fotky intoše jsem našel, ale nejsem si jist, jestli zrovna na toto číslo. jde mi o to, jestli jsou vevnitř modré dvoj a jedno sedačky jak to určuje stavebnice, nebo jestli tam jsou klasické paragánské výsadkové lavice ála MI 17 (posed bokem ke směru lety zády k okénkům). Díky, třeba i jen za info, pokud by nebyla fotka.
Uživatelé procházející toto fórum: kedros a 8 návštevníků