Zaškrabávám povrch skelpelem a následně leštím.Hammer píše:Prosím tě, zmínil jsi to zprohýbání plechů na skutečném letadle a jeho převod do modelařiny, jak postupuješ?
Předpokládám, že použiji ze setu CMK, doufám, že nemá žádnou zásadní vadu (třeba, že by zežloutl). Jiank vlastnoručně...Nazgul13 píše: Prekryt kabíny si už poriešil ?
Já nejsem poušálně proti španělské škole, ale nemám rád spatinované modely ve skutečně čistých letadel. Efekt, který ve skutečnosti není. A právě podle co mám nakoukané, naše letadla v RLM 02 byla špinavá jako prase, takže i na nějaký divočejší španělský vzhled dojde. Ale jak se to povede, to netuším...Ivan Rohaľ píše:Krásna KONVERZIA. Píšem z veľkými lebo to sa už dnes moc nevidí. Čo sa týka fádnej kamufláže predlohy a následne povrchu modelu, "španělská škola" by tomu výrazne pomohla aj keď vidím, že (pre mňa žiaľ) nie si jej priaznivec. Možno by si ju mohol teraz skúsiť?

U německých jednoznačně, jak píšeš. Nohy našich S/CS-92 byly RLM 02. Vzhled šachet nikdo nezná a tak jsem postupoval podle úvahy, že důvod u Němců nechat šachty nenatřené byl nedostatek barvy. A předpokládám, že když se u nás s každou S-92 drbali tak dlouho než ji smontovali, tak předpokládám, že natřeli všechno. Taky trochu podle úvahy "co kdyby to bylo špatně, kdybychom to nenatřeli". A taky podle toho, že S-199 měly šachty RLM02 a tak jsem si říkal, že tento zvyk přenesli i na S-92. Ale možná je to úplně jinak, to je na diskuzi.Jakub Vilingr píše:Osobně si myslim, že podvozková šachta hlavního podvozku by měla bejt bez nátěru v barvě duralu a v RLM 02 by měla bejt šachta pro příďák. Máš někde doloženo, že ta naše měla šachtu nabarvenou? Podvozkový nohy byly dost často v RLM 66 Schwarzgrau.
