Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ Noční nebe 1939-45
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Téma věnované nočním stíhačům z období 1939-1945
Odeslat odpověď
Příspěvků: 12 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Radek K. » 25 led 2011, 18:27

Zdravím všechny, mám problém s kamufláží výše jmenovaného letadla. Našel jse 3 fotky na 2 stroje a mám několik otázek. Fotagrafie jsou v Monogram Close up str.26 a 29.
1) Existují další fotky ?
2) Dá se zjistit, zda byla pod trupem taková ta vana pod trupem (Eduardí díl N1)?
3) Byly žluté konce křídel? Soudím podle té mašiny vzadu.
4) Má někdo nějaké další informace?
Děkuji všem za případnou ochotu.
Dávám sem jenom 2 fotky, protože na té 3. je pohled zezadu na křídla a další stroj v totožném zbarvení a pozici jako ten vzadu na fotce 790
Přílohy
Untitled 1.jpg
Jedná se o tyto stroje
Radek K.
 
Příspěvky: 210
Registrován: 15 lis 2009, 16:17
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Petr Tomančák » 26 led 2011, 15:04

Pokusím se odpovědět na dotazy.

1) mám pocit, že něco je v Kageru na Bf 110
2) s největší pravděpodobností vana se dvěma 20 mm kanóny ( výzbrojní varianata M1 ) pod trupem nebyla, používala se hlavně na verz F-4, nebo G-2. Na G-4 už tak často ne
3) žluté konce křídel a pruh na trupu ano
spodní a boční plochy RLM 76 světlešedomodrá, horní plochy asi RLM 75 šedofialová ( ikdyž mi tady připadá dost tmavá )
4) teoreticky by mohlo jít o stroje čerstvě dodané, a již nepoužité u NJG 1 eventuelně NJG 6

To, že jsou to úplně nové mašiny je vidět na jejich neopotřebené kamufláži. A použití vinklů místo celistvých křížu zespodu na křídlech je znakem opravdu konce války.

Každopádně si myslím, že si tyto stroje už nezabojovaly

Petr
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4334
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Jakub Vilingr » 26 led 2011, 15:28

Omlouvám se, že vám tu vstupuju do debaty, ale nebyl náhodou vršek křídla dvoubarevný? Ta fotka na mě dělá dojem, že ano. Třeba se ale mýlím, tak pokud je má úvaha zcestná, tak to nechte klidně smazat...
Přílohy
befko.jpg
Kubrt
Modelplac
Instagram
Facebook
Průvodce světem plastikového modeláře
Průvodce světem plastikového modeláře 2
Uživatelský avatar
Jakub Vilingr
 
Příspěvky: 16950
Registrován: 16 črc 2004, 09:49
Bydliště: Líně
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Radek K. » 26 led 2011, 15:52

Kubo vršek křídla vypadá jednobarevný. Tahle fotka to potvrzuje může to být takhle zkreslene následky toho výbuchu nebo co zničilo tento stroj. Hlavně ten svůj příspěvek nemaž nemáš žádný důvod a já jsem rád za každý názor.

A ještě jednou děkuji všem za odpovědi jsou promě velmi užitečné. =D>
Přílohy
Untitled 2.jpg
Naposledy upravil Radek K. dne 26 led 2011, 15:54, celkově upraveno 1
Radek K.
 
Příspěvky: 210
Registrován: 15 lis 2009, 16:17
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Petr Tomančák » 26 led 2011, 15:53

Tak chvilka na netu a ejhle.

Podle všeho je to takhle :

Zničeny v továrně Luther v Braunschweigu-Waggum ustupujícími němci, tyto Bf110G-4/R3 mely zjednodušenou kamufláž světle šedomodrou RLM 76 doplněnou na horních plochách šedofialovou RLM75. Stroje bloku 160786 - 160790 měly již z výroby nastříkány identifikační prvky východní fronty, čili žlutý pruh na trupu a žluté konce křídel zespod.

To je citace z internetu. Já bych jen dodal, že takto chodily mašiny z fabriky ( i He 219 a Ju 88 ) a na place byly dostíkávány dle zvyklostí jednotky a potřeb daného bojiště.
Čili většinou byla takto dodaná mašina zhora doplněna fleky, hady nebo celými poli RLM 76. Někdy ale taky ne, zvláště na konci války

Petr
Přílohy
Bf 110 G-4.jpg
Me110_nightfighter_wreck_brunswick_jpg_1.jpg
Me110_nightfighter_wreck_brunswick_2.jpg
Me110_nightfighter_wreck_brunswick.jpg
mono18_15b.jpg
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4334
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Radek K. » 26 led 2011, 15:58

Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar. :arrow:
Radek K.
 
Příspěvky: 210
Registrován: 15 lis 2009, 16:17
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Karel Pilát » 26 led 2011, 16:32

Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar. :arrow:

Ani na první. A taky mají jiný výfuky. :wink:
rozestavěno: 7 kousků
mezi nimi: Do23 (Planet Models), Ju290A-7 (Revell), Ju88S-3 a Mistel 1 (Hasegawa)
2022: Fw190G-3 (konverze z Eduardu), Ar232A-10 (konverze z Mach2)
2023: He 219 V9, pilot W. Streib (Dragon), Bf110B-1 (Eduard + AML konverzní set)
2024: Heinkel He111H-8 (konverze z Revellu), Ar232B-05 (Mach2)
Uživatelský avatar
Karel Pilát
 
Příspěvky: 9970
Registrován: 31 srp 2005, 16:56
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Radek K. » 26 led 2011, 16:38

Proto asi půjdu 750 bude to asi nejsnažší. Čím více fotek tím víc to stojí za houby. 8)
Radek K.
 
Příspěvky: 210
Registrován: 15 lis 2009, 16:17
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Petr Tomančák » 26 led 2011, 17:27

Karel Pilát píše:
Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar. :arrow:

Ani na první. A taky mají jiný výfuky. :wink:


Jsou to prostě mašiny z fabriky a nemají ani tlumiče výfukových plynů ( příprava na Eberspachery ) a ani antény

Radku, je tolik krásných jiných mašin :-)

Petr
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4334
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Karel Pilát » 26 led 2011, 17:30

Petr Tomančák píše:Radku, je tolik krásných jiných mašin :-)
Petr

A nejmenovaná firma na ně dělá i obtisky. :-$ Už aby byla ta dvaasedma od Edů. 8-[
rozestavěno: 7 kousků
mezi nimi: Do23 (Planet Models), Ju290A-7 (Revell), Ju88S-3 a Mistel 1 (Hasegawa)
2022: Fw190G-3 (konverze z Eduardu), Ar232A-10 (konverze z Mach2)
2023: He 219 V9, pilot W. Streib (Dragon), Bf110B-1 (Eduard + AML konverzní set)
2024: Heinkel He111H-8 (konverze z Revellu), Ar232B-05 (Mach2)
Uživatelský avatar
Karel Pilát
 
Příspěvky: 9970
Registrován: 31 srp 2005, 16:56
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Radek K. » 26 led 2011, 17:41

Petr Tomančák píše:
Karel Pilát píše:
Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar. :arrow:

Ani na první. A taky mají jiný výfuky. :wink:


Jsou to prostě mašiny z fabriky a nemají ani tlumiče výfukových plynů ( příprava na Eberspachery ) a ani antény

Radku, je tolik krásných jiných mašin :-)

Petr


Já vím, ale když já nejsem moc kamarád s molitanem. A tahle kamufláž je na to úplně perfektní.
Radek K.
 
Příspěvky: 210
Registrován: 15 lis 2009, 16:17
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Příspěvekod Petr Tomančák » 26 led 2011, 17:50

NJG 6 lítala docela často jen v RLM 76 na všech plochách. Nebo tady tento krasavec z dekálů OWL, navíc je to eso. Ta spodní mašina G9+CC od Adolfa Brevese NJG 1

Petr
Přílohy
72013_a.jpg
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4334
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 12 • Stránka 1 z 1

Zpět na Noční nebe 1939-45

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY