Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: 31 črc 2007, 14:35
od Petr Vejvoda
Dalši technicaly, prostě nekonečná inspiračka :-D :-D :-D

PříspěvekNapsal: 31 črc 2007, 14:38
od Petr Vejvoda
noch etwas...
kdyby bylo něco 2x tak sorry.....

PříspěvekNapsal: 07 srp 2007, 10:16
od Myro
Petr Vejvoda píše:Dalši technicaly, prostě nekonečná inspiračka :-D :-D :-D


Len upresnim, ze na fotkach v poslednych dvoch prispevkoch Petra Vejvodu su somalske vladne vojska a ich spojenecka etiopska armada a zabery pochadzaju z obdobia jesen 2006 / jar 2007, ked bojovali proti islamskym miliciam.

Mam na to par fotiek v lepsej kvalite, ale nechcel som s tym zahlcovat forum, oni aj tak skoro vsetky tie vozitka vyzeraju rovnako :lol:

PříspěvekNapsal: 17 srp 2007, 14:13
od filip Fišer
Ondro myslíš že mu u tý tojoty hajlux platí ještě záruka na lak? :grin: :grin: :grin:

PříspěvekNapsal: 17 srp 2007, 16:28
od Ondra Kulhavý
záruka nevím, :grin: ale mě zajímalo jestli na ten raketomet je ntuná homologace?? možná za těma sklama nemají dálniční známky, ale osvědčení :grin: :grin:

PříspěvekNapsal: 17 srp 2007, 16:35
od filip Fišer
nebude v tom mít spíš dusík? :grin:

PříspěvekNapsal: 10 říj 2007, 22:32
od EBREMS
Náměty jsou to určitě zajímavé. :shock:
M47 s tou automobilovou ozdobou na věži a ta stojící u pytlů s pískem mají nějaký provizorní pásy (trubky?) :?:

Re: "Somálské technikaly"

PříspěvekNapsal: 24 zář 2008, 08:40
od Ondra Kulhavý
včera na přednášce z materiálů jsem se dozvěděl zajímavou a pro mě novou informaci.

Proč jezdí v africe tolik Toyot??
..
Je zde značná vlhkost vzduchu. Tato vlhkost obsahuje dost velké procento soli. Když se nejdříve do Afriky začali dovážet evropské vozy, jejich nosné části velice rychle korodovali a stávali se po čase neprovozushopnými. Naproti tomu auta z japonska na přímořské klima stavěny. (Povrchové úpravy atd) Tím si Toyota vybudovala na černém kontinentu téměř monopol.