Tak zase mírný pokrok.
Kola jsem nakonec fouknul AK Extreme Metal Titanium a docela se mi líbí. Ještě snesou jemného Vašíka.
Po shlédnutí Hanzova workshopu z Blavy jsem zkusil MRP 2K na kastli. Není to špatný, ale chce to trochu ubrat z razance nástřiku, je to o dost řidší než 2K z lakovny. Asi je dost ředidla už v tužidlu, proto jen 2 lahvičky.
Ale je to neskutečný pracholep, byť jsem stříkal na vlhkým hadru, přitáhlo to snad všechen bordel z bytu. Na přední kapotě jsem zkusil MRP Gloss 1K a tím jsem nadšený. Krásně se s ním pracuje, pěkně se sleje a povrch prakticky bez pomeranče. Přitom se neleskne jak 2K, dovedu si to velice dobře představit na závodničkách z 80-90' let. Za mě stačí ta kapota jen lehce vzít 12000 plátýnkem pod vodou a možná střední Tamiya pastu.
Skla jsem plánoval nalepit autofólií, ale u černého rámování nedala ten schod a dělala bubliny. To samé na zadním vyhřívání skla. Tónování skel syntetikou Tamiya skončilo katastrofálně, přitom při stříkání to tak nevypadalo. Je tam snad 20 lehkých vrstev stříkaných po cca 20-ti minutách, ty boky se slívaly hned, tak jsem to dostříkal kvůli čelnímu sklu, které se jevilo dobře. Ale po sundání pásky z druhé strany je nepoužitelné.
Zadní taky není nic moc, ale zatím ho nechám, docela se tam povedla guma.
Jak sundat syntetiku??? Vím, že jde v louhu, ale nezničí to sklo? Nebo půjde dolů i v lektvaru?
Ideální by bylo něco, co sundá syntetiku a nechá akrylové rámečky. Ale to bych chtěl asi moc.
Příští pokus bude tónování akrylkou od Tamky.