Ach jo...

Kdybych raději stavěl a nehrabal se v podkladech...
Som z toho voľaký zmatený...
V návodu je uvedeno atraktivní zbarvení pro letecký den na Sliači v srpnu 1961.
Což je u stroje, vyrobeného v roce 1964 a dodaného k nám v dubnu 1964 poněkud nepravděpodobné, že?
Nejspíš se má jednat o letecký den k 20. výročí SNP, konaný v srpnu 1964 - to uvádí i
https://forum.valka.cz/topic/view/52114/Su-7BM-5022, kde je i fotka oné 5022 Jozefa Kúkela, bohužel pouze celostříbrné.
ALE na stránkách
http://www.leteckemotory.cz/sliac1964/ zmiňují, že se tohoto leteckého dne zúřastnil
"Su-7BM ev.č. 5026, první předvedení tohoto typu veřejnosti, genmjr. Jozef Kúkel. Výcvik na Su-7BM začal v dubnu téhož roku." - tamtéž je i fotka, ale opět jen celostříbrného stroje...
V diskusi k Su-7
https://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=1&t=93553&p=1880294&hilit=5022#p1880286 píše
Johny22 píše:S tím zbarvením v době "předkamuflážní" to bylo složitější. Všechny Su-7, včetně Su-7BM, BKL a U dodané do Československa, byly z výroby v Komsomolsku na Amuru v barvě duralu, přestříkané bezbarvým lakem, s modrými popisky v azbuce a brčálově zelenými "chodníky" u kořene křídla u trupu. Pod kabinou na pravé straně byly tři červené značky pro umístění žebříku s nápisy v azbuce. Až po přeletu z výrobního závodu do Československa byly nastříkány československé výsostné znaky a na příď kulatá přerušovaná trupová čísla shodná s výrobními čísly.Neměly (!) černé plochy proti oslnění před kabinou. V průběhu provozu v letech politického uvolnění 1967-68 byly (asi jen v Čáslavi) na některých letounech nastříkány černou barvou plochy proti oslnění před kabinou a v Čáslavi byly nastříkány na příď trupu plukovní znaky.V letech 1969 až 1973 prošlo celkem 43 letounů Su-7BM z celkem dodaných 64 (10 mezitím ztraceno při haváriích) střední opravou ve Vodochodech, při které byly celé přestříkány stříbřenkou krytou bezbarvým lakem. Při tom samozřejmě zmizely čáslavské plukovní znaky a pod kabinou na levé straně byl místo červených značek nastříkáný zelený obdélník. Trupová čísla dostala typický hranatý tvar, až na výjimky 5311 a 5618, které měly čísla kulatá a neměly zelené čtverce pod kabinou. Zelené chodníky zůstaly. Zbylých 11 Su-7BM, všechny Su-7BKL a Su-7U zústaly v barvě duralu až do generálních oprav v Sovětském svazu, při kterých dostaly barevnou kamufláž. Generální opravou s aplikací kamufláže prošly později i z Vodochod stříbřenkou nastříkané Su-7BM. Bohužel, mnoho modelářů se spoléhá na nekvalitní barevné a černobílé fotografie z šedesátých a sedumdesátých let, kdy se někdy jeví jinak vystřižené díly plechu před kabinou jako černá plocha proti oslnění před kabinou, chodníky na křídle jako černé atd.
což by na Sliači vylučovalo hranatá čísla, ztvárněná v dekálu KP...
Ještě jsem našel tady na MF zmínku o knížce "Osmadvacítka":
karlik píše:ta Su7 je tr.č.5022 /v Osmadvacítce strana 115 - 2fotky/ zbarvení jako 21F, zřejmě jen pro ten letecký den
Máte ji někdo a můžete mrknout/ofotit/oskenovat tu zmiňovanou fotku?