Romane, možeš to dokončit jako tu první, vzorovou mašinu. Tuším dostala pozděj i naše standartní krty motorů. Mimochodem vlitel letectva gen.Fajfr se v ní vezl n návštvu SSSR. A fotka by mla být v té Triádě, co sem Ti poslal.
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš..... Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Takže u nás montované Aero nikdy nemělo kryty kol jako frantík? Protože na spoustě modelů vidím kryty, ale nenašel jsem žádnou dobovou fotku kde by byli namontované.
Kitbazar má v návodu k francouzskému MB-200 čtyři postupné varianty vzhledu našeho vzorového kusu. Vypadá to, že když měl motory s našimi kryty, tak už měl i naši příď.
Jen jeden kus Aera na letecké výstavě měl kryty .
Hotovo 1/72 2025: Leopard 2A4 (Trumpeteer - mizerný model!), Praga Škoda L (Peewit)
Bačkory měly mít i naše mašiny.... Ale jako u většiny takto vybavených trojů se sundaly kvůli zanášení. Ne té fotce to vypadá (podle mě) na 99% na origo francouze od firmy Potez. V Triádě píšou, že pro cestu do SSSR dostal sedačky pro 8 cestujících, radiovybavení pro gonimetrii, přídavné nádrže dostatečné k doletu 1000 km. Po návratu předán do VTÚL (nebo jak se to tehdy jmenovalo) a s kódem "s1" sloužil k měření, testům a stanovení taktiky. Navíc později přepracována příď na čs. standard, v jakém se pak vyráběly všechny naše mašiny....
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš..... Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Jen snad ještě drobnost: francouzské mašiny měly interiér v barvě "chamois"(slonová kost) a naše (kromě vzorové) byly šedé.... jen nevím, jaký přesně odstín,... Budu sledovat Tvoje vychytávky.... čekají mě jak naše, tak francouzská mašina....
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš..... Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !