Ahoj vespolek,
vzhledem k tomu, že druhý model na stole je rozdělaná Praga XE-55, a do té kabinky se mi fakt nechce, tak se pracuje víc na Fordu.
Slepil jsem křídlo, a začal pracovat na trupu.
U křídla jsem asi o milimetr ztenčil odtokovku, ale po slepení to tak vůbec nevypadá... Jinak asi bez závažnějšího zásahu, jen je nutné víc lícovat. Jednak kvůli stáří stavebnice, hlavně ale kvůli povrchu. Jakékoli tmelení či broušení je vyloučeno.
U trupu jsem slepil levou polovinu a dno, a vlepil podlahu z modelu. Abych nemusel řešit díry v podlaze, tak jsem všechno přelepil plastikem 0,3 mm.
Nejdříve jsem řešil, zda otevírat dveře kabiny cestujících, když jsou v modelu karikatury sedadel. Problém vyřešil Marcus Models, takže jasné ano pro otevření. A když jsem na netu našel fotku palubního WC, je nutné otevřít i tyto dveře. Navíc přepážka byla úzká, takže destička a nová. Tím pádem bylo potřeba vytvořit i zadní stěnu WC. Směrem dopředu jsem použil pilotní přepážku, jen jsem prořízl okno ve dveřích, a vyřízl z boku okna v přepážce. Tvar jsem z boku doplnil profilem 0,5x1 mm, protože přepážka je také úzká. Přesto mi pořád při zkusmém lícování nesedělo podle představ ani křídlo, ani vršek trupu. Takže jsem ještě vyrobil rozpěrku v místě zřejmě zadního nosníku křídla, a aby to bylo úplně ono, ještě část stropu. Po asi milionu přiložení všech dílů k sobě jsem spokojen. Podlaha pilotního prostoru už je maličkost.
Pokračování příště
