Avia BH-7B, 1:72, Airmastr

Jedná se o resinovou tištěnou stavebnici. Stavebnice má jen několik dílů. Oproti předchozím stavebnicím, má tato přepracovaný systém uchycení dílů k podpěrám, takže zmizel zásadní problém — jak díly z podpěr vystříhat, aby se z něj resin neštípal (teď už jsou tak upraveny i všechny předchozí modely a tisknou se s těmito podpěrami, které jsou prakticky vlasové, ale přesto dostatečně drží geometrii modelu při tisku).
Trup je téměř celý v jednom kuse (kryt motoru je zvlášť) — na obrázku je na trupu jen posazený. Stejně tak podvozek — na obrázku je na něm trup jen posazený - nic není ještě slepeno. Kola jsou s výpletem. Byť jsou „špice" téměř vlasové, jsou dostatečně pevné.
Podle dostupných zdrojů byl letoun celý nastříkán bílou barvou. Jediné, v čem nemám úplně jasno je interiér, protože jsem nedohledal žádnou fotku, která by ukazovala, jak například vypadala přístrojová deska. Vzhledem k tomu, že se jednalo o závodní speciál, předpokládám, že tam bude jen to nejnutnější.
Smutná historie letounu je všeobecně známá - přestože byl favoritem rychlostního závodu v roce 1924, narazil při rozjezdu na nivelační kolík, převrátil se na nos a tím jeho existence prakticky skončila.
Model je k dispozici jak v 1:72, tak i v 1:48.
Trup je téměř celý v jednom kuse (kryt motoru je zvlášť) — na obrázku je na trupu jen posazený. Stejně tak podvozek — na obrázku je na něm trup jen posazený - nic není ještě slepeno. Kola jsou s výpletem. Byť jsou „špice" téměř vlasové, jsou dostatečně pevné.
Podle dostupných zdrojů byl letoun celý nastříkán bílou barvou. Jediné, v čem nemám úplně jasno je interiér, protože jsem nedohledal žádnou fotku, která by ukazovala, jak například vypadala přístrojová deska. Vzhledem k tomu, že se jednalo o závodní speciál, předpokládám, že tam bude jen to nejnutnější.
Smutná historie letounu je všeobecně známá - přestože byl favoritem rychlostního závodu v roce 1924, narazil při rozjezdu na nivelační kolík, převrátil se na nos a tím jeho existence prakticky skončila.
Model je k dispozici jak v 1:72, tak i v 1:48.