Cisterna Tatra 148 už také ležela delší dobu ve skříni, a po stavbě Tatry 128 viewtopic.php?f=952&t=142671 jsem ji vytáhl na světlo.
Tatra je v procesu, bojoval jsem trochu s rámem. Zde jsou minimální styčné plochy pro přilepení polonáprav, naštěstí ale po pouhém položení rámu na podložku jsou ve vodorovné poloze. Takže jsem jen nechal vše řádně a dlouho proschnout. Zadní nápravy potom vyztužila listová pera, přední zkrutné (zřejmě) tyče. Zde ale není jasná poloha příčky podpírající kabinu a do níž jsou tyče zároveň ukotveny. Protože tyče jsou o dost delší než je potřeba a zároveň příčka nemůže být v kolizi s pomocným agregátem, jehož poloha je jednoznačná. Jenže zde je další problém, kdy agregát je v kolizi s kabinou. Takže jsem nejdříve vyřízl “zub” v agregátu, na kterém mi teď sedí kabina. Mezera mezi kabinou a nástavbu je minimální, tak by to nemělo vadit… A následně jsem odhadl polohu podpůrné příčky a k ní zkrátil tyče.
Polonápravy jsem po prostudování tématu viewtopic.php?f=7&t=142399&p=2457581&hilit=Tatra#p2457581 odřízl až u nálitku, ale stejně kola budu lepit až na závěr po kompletaci modelu. Protože si chci pohlídat, aby nebyla “utopená”.
Zatím pár fotek ze stavby
Naposledy upravil sedan1 dne 05 led 2022, 17:43, celkově upraveno 1
Honza