Využil jsem nabídky a upravil jsem svoji volbu v hlasování z Š-6 na BH-3.
Argumenty:
Křídlo na fotografii je zřejmě obdélníkové jen zdánlivě a to díky perspektivě, sklopenému křidélku a nárazem poškozené náběžné hraně. Podle křidélka, které má na fotce zdánlivě proměnnou hloubku, bude křídlo spíše lichoběžníkové s křidélkem o konstatní hloubce (viz též Damir). Po začátek “6“ jsem napočítal 5 žeber, po začátek křidélka 8. Křídlo nemá centroplán.
VOP vypadá taky na Avii.
Pokud to, co leží před VOP je kus pravé poloviny křídla s uchycením křídelní (zlámané) vzpěry, tak to taky vypadá na Avii.
Na začátku 20. století nebyla průměrná výška mužů ani blízko k 180cm, spíše něco málo pod 170cm, takže i to rozpětí není nic moc.
Takže to opravdu bude na B-3.
(Fotka Avie B-3 v sešitu Československé letectvo 1918-1924. Na trupu je “6“, nic jiného tam být nemůže, přední svislá čára má zaoblení nahoře i dole. (Sotva tam bude "0" nebo "O")