Re: Aero A-300 MPM 1/72 (III)
Napsal: 11 led 2020, 17:56
Pokračuji s usazováním podvozku a makám na motorech.
Hlavní podvozkové nohy ze stavebnice v celku sedí s plánkem, jen tlumiče byly ve stavu "odlehčeno po vzletu".
Takže jsem na každé noze oba shodně zkrátil na stav "sedím na zemi".
Výška je nyní OK, ale nevšiml jsem si, že nohy mají na délku rozdíl 0,5 mm.
Když jsem teď postavil model na "nohy", tak na každé straně jedna trochu plula ve vzduchu.
Už jsem se chystal, že to budu zase řezat, ale když jsem provrtal kola pro navlečení osy, tak jsem zjistil,
že osy obou polovin jsou posunuty o cca 0,5 mm. To už opravit nejde.
Ale díky jedné kratší noze se odchylky mezi kolem a podvozkem vzájemně vyrušily a výsledkem je,
že letadlo stojí rovně a nic není poznat.
Že by to autor stavebnice takto zamýšlel?
K podvozku jsem vysochal a nalepil hlavní táhla a tak je základ hotový. Teď ho ještě obalím droboštím a bude to.
Jo, těch drátů místo os u kol si nevšímejte - jde o pracovní mezistav.
Trochu progresu je i na motorech, kde jsem rozřezal a osadil výfuk (originál má špatně sklon koncovky).
A dovnitř napasoval motory podle návodu od Roberta Blaschkeho. Zbývá dolepit ukotvení výfukového límce
a motory by mohly jít do lakovny.
Tady je pár fotek.
Hlavní podvozkové nohy ze stavebnice v celku sedí s plánkem, jen tlumiče byly ve stavu "odlehčeno po vzletu".
Takže jsem na každé noze oba shodně zkrátil na stav "sedím na zemi".
Výška je nyní OK, ale nevšiml jsem si, že nohy mají na délku rozdíl 0,5 mm.
Když jsem teď postavil model na "nohy", tak na každé straně jedna trochu plula ve vzduchu.
Už jsem se chystal, že to budu zase řezat, ale když jsem provrtal kola pro navlečení osy, tak jsem zjistil,
že osy obou polovin jsou posunuty o cca 0,5 mm. To už opravit nejde.
Ale díky jedné kratší noze se odchylky mezi kolem a podvozkem vzájemně vyrušily a výsledkem je,
že letadlo stojí rovně a nic není poznat.
Že by to autor stavebnice takto zamýšlel?
K podvozku jsem vysochal a nalepil hlavní táhla a tak je základ hotový. Teď ho ještě obalím droboštím a bude to.
Jo, těch drátů místo os u kol si nevšímejte - jde o pracovní mezistav.
Trochu progresu je i na motorech, kde jsem rozřezal a osadil výfuk (originál má špatně sklon koncovky).
A dovnitř napasoval motory podle návodu od Roberta Blaschkeho. Zbývá dolepit ukotvení výfukového límce
a motory by mohly jít do lakovny.
Tady je pár fotek.