Tak jsem ještě zkoušel a zkoušel....různá PC, nastavení........a je to vše absolutním nezvládnutím aplikace/technologie ze strany vydavatele. Všechen ten "bordel"....to zpomalování, zakousnutí, pád celého prohlížeče a nemožnost tisku/uložení je způsobeno úplně abnormální náročností toho jejich webového rozhraní na spotřebu RAM paměti.
Na mém PC, který jinak naprosto bez problémů zvládá všechny aplikace s RAMkou 4GB, jde prohlížení časopisu na webu jakž takž.....tisk/uložení max. tak 3 stránky naráz. Ale na klukovo PC s 16GB RAM jde prohlížení úplně nádherně a svižně, ale uložení/tisk opět jen max, do 20 stránek naráz u Modeláře, u časopisu ATM jen do 15 stránek.
Ale třeba na tabletu Acer se systémem Win10 a 2GB RAM si nepřečtu časopis ani na webu.....to je tedy služba zákazníkovi.........to si jako kvůli čtení časopisu mám koupit nový tabet s aspoň 4-8GB RAM????
Na tabletu Lenovo s Androidem a 2GB RAM si časopis otevřu, mohu i listovat, ale jakmile se pokusím stránku nějak dále přizpůsobit zvětšením atp. abych si i něco přečetl, opět se to kousne a přestane reagovat.......a to údajně provedli tu změnu právě proto, aby bylo prohlížení komfortnější na mobilních zařízeních.....no proč ne, když k tomu předplatnému budou dávat i tablet odhadem tak za 25000,-Kč, aby to fungovalo.....
Vůbec nechápu, jak mohli takový systém spustit. To vůbec nekoušeli funkčnost na běžných PC, tabletech atd.?
S těmi jejich elektronickými časopisy končím........ATM si předplatím papírový a Modelář.....no ty 3-4 pro mě zajímavá čísla ročně si koupím zvlášť.........vydavatel je nenažraný, tak vydělá ještě méně.
Škoda že nemám vydavatele někde poblíž....to bych tam s tablety zašel, aby mi ukázali, jak si mám ty koupené časopisy číst, když mi odepsali, že knihovnu mám kompletně přístupnou k užívání.....tak co jako chci, co se mi nelíbí.
Zaslal jsem jim tedy znovu oficiální reklamaci zaplacené služby, jsem zvědav, jak se k tomu postaví.....jestli to nějak opraví, nebo vrátí část předplatného, nebo pošlou normální papírový časopis......a nebo mě pošlou definitivně to
, to ukáže, jaký mají opravdu přístup k zákazníkovi.
Chybu může udělat každý, ale je také důležité ji potom napravit a problém vyřešit.....tak uvidíme.