Napsal: 16 črc 2007, 11:39
Takže doplnění. Označení na ocase není z krabice, je domácí výroby.
Tento stroj, aby zachránil nosič hydroplánů, taranoval na jaře 1942 B-17, pilot Katsuki. Začátek, mě bavil, ale časem mi takzvaně odešel servis. Jestli ho budete někdo stavět, dejte si pozor na slícování křídel - na spodní straně vznikne spára, která nemá opodstatnění - není v místě rytí, ale nepochopitelně uprostřed žeber. Také motor - jelikož je pouze z jedné hvězdice - chce trochu vypodložit, aby nebyl příliš utopený.
Na nějakou velkou patinu už jsem neměl sílu, i když tyhle stroje byly i pěkně olétané.
Tento stroj, aby zachránil nosič hydroplánů, taranoval na jaře 1942 B-17, pilot Katsuki. Začátek, mě bavil, ale časem mi takzvaně odešel servis. Jestli ho budete někdo stavět, dejte si pozor na slícování křídel - na spodní straně vznikne spára, která nemá opodstatnění - není v místě rytí, ale nepochopitelně uprostřed žeber. Také motor - jelikož je pouze z jedné hvězdice - chce trochu vypodložit, aby nebyl příliš utopený.
Na nějakou velkou patinu už jsem neměl sílu, i když tyhle stroje byly i pěkně olétané.