Včera jsem to nestihnul, tak dneska snad jo.
Model i s obtiskama přestříkám několika slabýma vrstvama lesklýho laku. Momentálně C184 super clear II. Ale corsair byl tuším Tamiyou, takže to je asi jedno.Rozmíchám si řídkou olejovou barvu takovou nějakou šedivku tmavší než povrch a všechno rytí slabým štětcem natřu. Ne celej model, třeba jen křídlo. Pak to utřu papírovým kapesníkem po směru letu. Vždycky s tím ušpiním úplně celou plochu modelu, ale to není na škodu.Tady na buffalu jsem měl tu barvu asi hustější a stačila dost rychle zaschnout, takže ten model byl ale strašně špinavej. Vzal jsem uchošťour a namočil ho do tepentýnu kterým ředím olejovky. No a pak jsem to tímhle utíral po směru letu tak dlouho až to bylo čistý, resp. špinavý tak jak jsem chtěl. Pak jsem vzal světle modrou olejovku a plochým štětcem a opět někde uchošťourem jsem to tou modrou zesvětlil ve středech panelů. Takovej drybrush. Takhle jsem to objel kolem dokola celýho modelu. Nakonec jsem vzal tmavou šedou a dodělal slabým štětcem okouřeniny a stečeniny. To většinou řeším tak, že si na kraj toho rytí nebo panelu ze kterýho to má jakoby vytejkat, slabým štětcem dám normálně trošku hustý barvy z tuby a pak to do vytracena po směru roztáhnu čistým plochým štětcem. Na konec polomatnej, tady matnej lak GS. Pak ještě neškodí zvýraznit hrany a výstupky trochu drybrushí a světle modrou. Oklepání jsem tady moc nedělal, jenom trochu šedivý na stupačky a na trup pod kokpit.Od zaschnutí lesklýho laku cca hodinka práce a efekt dost dobrej. Každopádně tohle si lajznu tak na vitríňáčka. Přece jenom na soutěžní éra s tím strávím času víc.