Rozdělal jsem dalšího spita, na kterého jsem si dlouho brousil zuby (zapomněl jsem nafotit startovací "stav 0"). Půjde o osobní letoun Karla Mrázka z doby jeho působení u 310. perutě (mojí srdcové), přesněji z července 1942 (ozn. EN765). Jako obtisky poslouží set od Tally Ho! Kokpit bude doplněn lepty od Eduarda a přidám i nějaké figurky od ICM, takže i jednoduchá podložka bude nutná.
Prozatím jsem ve fázi základních barev interiérů + postavení leptové sedačky.
Přílohy
K. Mrázek před stavěnou mašinou.
Marking.
Prozatímní stav prací.
Počátky práce na podložce.
Naposledy upravil Grga Pitič dne 24 říj 2016, 20:35, celkově upraveno 1
Pokračuju na kokpitu. Edí plechy pro Hasegawu na Airfixu docela sedí. Nešikovností jsem pouze přišel o pedály, takže musely zůstat stavebnicové ošklivé. Teď ještě doladit detaily, natáhnout pár lanek a půjde to pod lak a wash.
Pásy upraveny, onýtováno. Došel surf, takže zatím budu pokračovat na figurkách a drobotině (podvozek, vrtule). Ještě mě čeká nějaké tmelení a broušení kvůli volšovejm rukám. A taky musím trochu vychýlit knipl - vzhledem k poloze vop (to mi došlo až při focení).
Přílohy
Téměř zkompletovaný kokpit bez sedačky.
Hrubá stavba, jěště schází trocha tmelu a šmirglu.
Blesk háže odlesky, ale ve skutečnosti vypadají vnitřnosti lépe.
Práce mi trochu stála, neb jsem čekal až dorazí surfacer, tak jsem si v mezičase slepil krabičku od Academy P-40C . Zkoušel jsem se na něm naučit postshade. Počítám, že do konce týdne, případně začátkem příštího bych mohl mít spita hotového.
Pár fotografií. Jak je v mé povaze, pár závěrečných kroků jsem totálně zkonil. Ačkoli to zdaleka nepatří k tomu, na co bych byl úplně pyšný, tak z toho mám radost a stavba mě hodně bavila. Tedy až na spoj podvozkových nohou a trupu. To jsem včera kurvov.l solidně .