to PUFO: moc dík, to je přesně ta fotka na pozdní typ výfuků, co jsem sháněl.
to Michal Vyparina: jj, vím o tom, že byly tři typy, ten úplně poslední byl stejný jako na Emily (nebo hodně podobný), jenže Academy má sice 3 typy výfuků, ale všechny mi přijdou tak nějak mezi, jako kdyby si nevěděli rady ( asi jako když někteří ve škole při diktátech psali tvrdé y s tečkou nahoře

)
To p. DeSnek: dík za doplnění do stavu přítomných
to provokatér Jiří Pelant: ano jiří, výfuky samozřejmě odvrtám, a oválné taky budou, teda pokud se dá považovat za ovál něco, co má kruhový průřez.
No a teď k dalšímu postupu: jak už jsem psal výše, výfuky sice odvrtám, ale podle skvělých pufových fotek by byla náprava dost složitá,(výroba nových), takže holt kompromis, budou aspoň děravé, a v rámci možností i kulaté, bohužel kratší než na fotkách.
Dál, trup slepený a vytmelený, přebývající krytky taky zatmelené, odbroušené zesílení na trupu pod kabinou (měly také jen Emily), odříznuté výškovky (samozřejmě kvůli vychýlení), slepené křídlo a nasucho nasazené na trup. To je zatím vše.
Dík všem za zájem, a Pufovi ještě jednou za super fotky