To: Petr Odehnal - fotky sem nahadzujem z ruských prameňov a stránok. Tebou uvedenú stránku poznám veľmi dobre. Poniektoré fotky sa opakujú, len sú v lepšiom rozlíšení.
Dobrých podkladov nikdy nie je dosť... a okrem toho, nezaškodí mať to tu pekne pokope.

- LaGG-3 sériového čísla № 3121715. Pravá strana kabíny pilota.
LaGG-3 sériového čísla № 3121715. Pravá strana kabíny pilota.

- 1. Lietadlo LaGG-3 sériové číslo № 3121422, vyrobený v závode № 21, pod krídlami je v podvese 8 ks neriadených raketových striel RS-82, august-september 1941.
2. Lagg-3 sériového čísla № 213191, vyrobený v závode № 31, september 1941. Lietadlo je modifikované na stíhačku námorného letectva s diaľkovým doletom, pod krídlami na bomardovacích závesníkoch sú podvesené nádrže PSB-100 (100 Litrov paliva každý bak).
1. Lietadlo LaGG-3 sériové číslo № 3121422, vyrobený v závode № 21, pod krídlami je v podvese 8 ks neriadených raketových striel RS-82, august-september 1941.
2. Lagg-3 sériového čísla № 213191, vyrobený v závode № 31, september 1941. Lietadlo je modifikované na stíhačku námorného letectva s diaľkovým doletom, pod krídlami na bomardovacích závesníkoch sú podvesené nádrže PSB-100 (100 Litrov paliva každý bak).

- Stíhačka 105-2 s motorom M-105PF-2 s vrtuľou VIŠ-105SV v dobe skúšok v 1944-om roku.
Stíhačka 105-2 s motorom M-105PF-2 s vrtuľou VIŠ-105SV v dobe skúšok v 1944-om roku.

- Stíhačka LaGG-3 s reaktívnym "urýchľovačom" VRD-1, august 1942.
Stíhačka LaGG-3 s reaktívnym "urýchľovačom" VRD-1, august 1942.