Stránka 1 z 2
ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
02 bře 2015, 21:50
od vslunicko
Tak dnes jsem zakoupil eduardiho albíka a zítra mohu začít se stavbou.Model bude rychlovka protože termín je daný ,ale i tak trochu úprav bude a dojde na klapky,výškovky ,trochu v cocpitu .
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
03 bře 2015, 21:57
od vslunicko
Tak jsem do toho riznul začal jsem copitem a asi to nebude jen o troše detailů jelikož ten eduardi je úplně mimo takže použiji podlahu a to je asi vše.Foto dodám az budu mít něco pohromadě tet jen řezu brousím a frezuju .
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
09 bře 2015, 21:43
od vslunicko
Tak i já jsem již do toho trošku říznul zatím jen práce na cocpitu ještě tam není vše,ale už to dostává tvar.Berte to jako rychlovku tak nečekejte žádný zázrak bude to pokus se aspoň trochu přiblížit předloze a zároveň doplnění trochou detailů.Určitě pujdou klapky dolů a výškovky nahoru,zárovň podvozkové šachty se otevřou a zvažuji otevřít jednu stranu přídě.
Potřeboval bych proradit jak na vstup vzduchu pro motor (uvažoval jsem nad brčkem z McD od džusu má větší průměr)
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
10 bře 2015, 08:32
od vslunicko
Ještě dotaz když budu mít otevřený dekl u motoru -byli sedadla s polstrováním?(předpokládám že to polstrování je padák)
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
10 bře 2015, 08:52
od janini
Teda obul jsi se do toho pěkně

Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
10 bře 2015, 09:01
od spitak
Můžu se zeptat, jak budeš řešit sedačky? Dát to takto DIY kokpitu plastové výlisky ze stavebnice ti asi nebude stačit - použiješ nějaké odlitky, nebo vlastní úpravy? Téma "sedaček z krabičky" mě mimořádně pálí, resinové náhrady se nedají vždy sehnat a přitom právě sedačka bývá nejviditelnější detail.
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
10 bře 2015, 17:45
od vslunicko
Sedačky budou určitě nové komplet možná by se dalo par kusů namnožit
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
10 bře 2015, 17:48
od komisař
vslunicko píše:...Berte to jako rychlovku tak nečekejte žádný zázrak bude to pokus se aspoň trochu přiblížit předloze a zároveň doplnění trochou detailů.Určitě pujdou klapky dolů a výškovky nahoru,zárovň podvozkové šachty se otevřou a zvažuji otevřít jednu stranu přídě...
Vždycky žasnu, jak se někomu daří tvořit detaily a pak tu krásnou práci bagatelizovat.

Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
12 bře 2015, 08:23
od hansp
Pěkně ses rozjel. Ohledně nejasností zavolej Nožovi, pár let na Albatrosech dělal, třeba si ještě semtam na něco vzpomene

Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
13 bře 2015, 21:23
od vslunicko
Tak za poslední tři dny jsem u stolu seděl cca 13hodin a tady je výsledek.Sedačky téměř dokončené popruhy dodělám až po barvě.Původní sedačka je široká,vysoká a bez detajlů tak ji nemělo ani smysl upravovat tohle byla sice delší cesta,ale s lepším výsledkem.
Teť bude následovat čelo motoru a vstupy vzduch a trocha detajlů do otevřeného deklu (ono jich tam ani moc není)
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
14 bře 2015, 16:29
od vslunicko
Za včerejšek a trochu dneška jsem udělal čelo motoru a upravil vstupy vzduchu .Čelo motoru jsem si narýsloval na plastovou destičku a pak odškrábal jednotlivé lamely,ale po nalepení bílého žebrování to zcela zaniklo a bohužel z čela bude vidět asi tak 1,5-2mm z každé strany.Vstupy vzduchu dali zabrat než jsem vymyslel jak na ně a nakonec to bylo v pohodě-ohnul jsem za tela plastovou destičku přes 10mm kulatinu(noha od malého stativu) a pak jen vybrousil do požadovaného tvaru.
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
14 bře 2015, 17:43
od David Lengyel
Děláš si legraci? Zrovna Albatrose stavím a když to vidím u tebe, tak ho snad uložím zpátky do krabičky :D Výborná práce!
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
14 bře 2015, 23:41
od vslunicko
David Lengyel píše:Děláš si legraci? Zrovna Albatrose stavím a když to vidím u tebe, tak ho snad uložím zpátky do krabičky

Výborná práce!
Naopak vesele do stavby vžidť tohle je jedno z nejelegantnějších letadel jinak děkuji za chválu a udělám maximum abych to dovez do Brna.
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
06 dub 2015, 22:42
od vslunicko
Jen pro info na modelu se stále pracuje,ale nebylo co fotit.Trupová část je již slepena a v cocpitu zbývá jen dodělat trochu drobotiny a samozřejmě obnovit rytí.V křídlech začínám nahrubo vytvářet podvozkové šachty a konstrukci kolem klapek.
A teť jeden dotaz na odborníky-podvozková kola na verzi ZA mají jiný rozměr a tak se ptám zda kolo o které jsem se pokusil,je to zatím polotovar zda by takto vyhovělo nebo zda mám radši udělat jiné(na fotce originál eda,první pokus,druhý pokus by celkem ušel,ale nakonec jsem se dostal na tloušťku C,a třetí snad ujde)
Prosím berte v úvahu ,že to jsou moje první vytočená kola(ruční malá frézka,skalpely a vrtáčky)
Re: ALŽÍRSKO: L-39ZA

Napsal:
07 dub 2015, 07:24
od David Lengyel
To je nářez. Jsi si jistý, že to není minimálně čtvrtka? :o