Stránka 1 z 3

Re: Netopýr pana Baynese

PříspěvekNapsal: 29 zář 2006, 12:36
od Víťa Výmola
Pavel Š píše:Už se na něj moc těším, doufám, že i on na mne :D (včera jsem se na něj díval a nic neříkal :grin: :grin: :grin: )


:grin: :grin:

PříspěvekNapsal: 29 zář 2006, 15:19
od Michael Skočil
Ten vypadá zajímavě. Tak hodně štěstí

PříspěvekNapsal: 16 říj 2006, 09:27
od Petis
Jé, to je príma prcek .. :P :-D

Ale tmelení tam bylo, koukám, neúrekom . . :roll:

PříspěvekNapsal: 16 říj 2006, 17:59
od Tomáš Dunda
Tak tohleto je docela dobrej úlet, těším se na pokračování.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 06:52
od Pavel Klouček
Pavle a kde jsi přišel na to že bylo víc prototypů? A ještě tomu ve stejné kamufláži? Já bych řekl že ta příď gondoly se zase tak moc neměnila, Od spodní vodorovné hrany šla příď šikmo vzad k náběžce. Ta čelní fotka trošku klame, asi proto to v L+K namalovali do plánku jak namalovali.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 07:01
od Pavel Klouček
Koukni na odkaz sem http://ipmsstockholm.org/magazine/2006/ ... illess.htm, taky ho opravoval. Jinak jsem se ke svému překvapení dočetl, že ještě v roce 1958 se válel za hangáry na letišti Craydon. Odtud asi pocházejí ty fotky bez kamufláže. A všude píšou že byl postaven vážně jen jeden jediný.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 07:41
od Pavel Klouček
Hele podle mě je to totéž, jen to z jiného pohledu vypadá jinak. Představ si klasicky obdélníkový průřez při pohledu zpředu. Nech rovnou tu spodní hranu a od ní nahoru střihni rovnou hranu mířící k náběžce. Do toho ti přijde ještě průnik s náběžkou a pak to vypadá jinak z každého směru.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 07:46
od Pavel Klouček
Dobře se podívej na tenhle zvětšený výřez. Na prokroucení nápisu sériového čísla jasně vidíš jak ten čumák utíká dozadu. Kdyby to byla krabice jako v modelu, tak se ti předek nápisu takhle nepřeklopí.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 09:42
od Pavel Klouček
No ona to nebude asi až tak hrana jako spíš spoj překližek, tj. spodního dílu a přechodu do křídla. Je dobře vidět i na tom bočním pohledu co jsi sem dal.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 10:59
od kure_melancholik
Výborné letadlo.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 11:30
od Pavel Klouček
To bude vážně nejspíš Master Mk.II. Kdyby tam nebylo to Master, tak by se dalo polemizovat, protože ty M.11 jak píšou sloužily ke zkouškám motorů, různých principů klapek atd. a tudíž by se daly využít jako vlečná pro jiný prototyp, ale když píšou jasně Master... Jinak super článek, máš tam na výkrese tu dělící rovinu taky namalovanou, volant potvrzený, a dokonce tvrdí že existují některé výkresy.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 12:35
od Pavel Klouček
Mastera páchá i Pavla, pokud by ti nevadilo že máš jen trochu lepší ingot za podstatně víc peněz.

PříspěvekNapsal: 17 říj 2006, 12:49
od Zbyněk Červený
Tu Pavlu budeš ale asi taky hůř shánět. Mám, nedám :lol: .

PříspěvekNapsal: 25 říj 2006, 07:15
od Zbyněk Červený
A ten Tvůj novej výkres je kde :P ?

PříspěvekNapsal: 30 říj 2006, 08:19
od Pavel Klouček
Pěkné pěkné, no vidíš že to nakonec ani moc nebolelo. Teď už jen paneláž, detaily a kabátek, tedy brnkačka :-D Jo a o špatném tvaru klapek jsme již hovořili? :twisted: