Tak se mi opět kolegové z práce postarali o "povyražení".
Na zasloužený odpočinek odchází náš vedoucí Ladislav Blažek, dlouholetý vedoucí konstrukce podvozku TATRA, spoluautor tzv. "kombinovaného pérování King Frame" TATRA a vedoucí projektu T810 "Automobilu Terénního Středního".
Vzhledem k tomu, že upomínkový předmět vymýšlela konstrukce podvozku, výsledek překvapující asi nebude. Zhmotnili jsme podvozek T815 a T810. Ctěným čtenářům je jasné, že získat 3D data nebyl až takový problém ... ale zmenšit je do měřítka, to bylo pracnější.
Kromě toho jsme narazili na brožurku n.p. TATRA s technickým popisem krutové a ohybové vozovky. Na nich vyniká kontrast mezi klasickou konstrukcí (my tomu říkáme "žebřiňák") a podvozkem podle nápadu Hanse Ledwinky.
Náš šéf Láďa je hračička a fanda do elektroniky, tak jsme se rozhodli kus polygonu podsvítit.
Závěrem chci poděkovat:
designovému studiu Pták a Kocour (p. Šenk) - příprava štítků v Corelu
firmě U3D (p. Maier) - tisk obou vozidel
firmě Hauler (p. Sobotka) - dodání zakázkového leptu
Tož do mne!