Stránka 1 z 1

Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 09:13
od Kubouš
Skupinová stavba je zaměřena na těžké transportní letouny s nosností 30 tun a více, nicméně možné jsou i menší "váhy", zkrátka aby to byl nákladní (cargo) nebo transportní (transport) letoun. Měřítko či výrobce není nijak omezeno, start stavby ideálně po Vyškovskym křédle, ale kdo by měl chuť, klidně může začít dřív.

Do kategorie heavy spadají především tyto drobečci:

  • An-22
  • An-124
  • An-225
  • C-5
  • C-17
  • B747-8F
  • B747-400LCF Dreamlifter
  • Il-76
  • C-141
  • Airbus Beluga
  • A400M

Jak je ale psáno, jsou přípustné i "menší" typy jako An-12, C-130, C-160, pro milovníky historie Ju-52 nebo nákladní verze dopravních letadel.

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 10:03
od Olda Homola
takže i C-47?

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 10:22
od Kubouš
No že seš to ty ...

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 10:35
od PantherG
Transportní je totéž co dopravní???
Tipuju že asi ne,takže civilní Lockheed L-1049G asi přípustný nebude....
A Noorduyn Norseman je zase moc malý....

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 10:52
od Olda Homola
tak tahle vozila převážně náklad
https://www.flickr.com/photos/garyeason/12661244255/

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 11:18
od Kubouš
Klasické sedačkové letouny ne, pokud se to dá přestavět třeba na přepravu palet nebo výsadkářů (An-26 nebo C295M) tak ještě ano. Kdybys tu L1049 měl překopanou na cargo, no budiž. Princip se nese v duchu velkých letadel, Norseman fakt ne.

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 07:01
od Randalf
Tak odznáčkovou Ju-52 už mám dávno hotovou, že bych si dal ještě jednu?

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 11:15
od PantherG
Tak to mě pak zbývá taky jen odznáčková "Tetička Ju".... a nebo překopat LeO 451 na německé transportní...třeba od Děmjanska....jenže to není "30t +" :nuts:

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 21:00
od Randalf
PantherG píše:Tak to mě pak zbývá taky jen odznáčková "Tetička Ju".... a nebo překopat LeO 451 na německé transportní...třeba od Děmjanska....jenže to není "30t +" :nuts:

A co tak Ju-52 "Z"?

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 21:20
od Jarek S.
Romane pokud dám tetě ju 3t tak by si to měl 10X Z :D

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 09 čer 2014, 21:23
od PantherG
Romane,mám jen jednu Tetu Ju.... takže Zwilling nehrozí :nuts:

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 11 čer 2014, 09:38
od PantherG
Na začátku je psáno "transportní mašiny 30tun a více"... mohlo by být létadlo s nosností 24 tun? Našel jsem prehistorický Revell (cca 1:166) Convair R3Y-2 Tradewind....
http://airwar.ru/image/idop/sea/r3y/r3y-9.jpg
S tím bych se přidat mohl,i když to bude tvrdá sochařina... :roll:

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 12 čer 2014, 19:51
od ujík
Ježkovi oči, Vašku, když je v pravidlech napsáno:
Skupinová stavba je zaměřena na těžké transportní letouny s nosností 30 tun a více, nicméně možné jsou i menší "váhy"
Myslíš, že ti někdo zakáže 24 tun? :nuts:

Re: Pravidla skupinové stavby "Heavy Lift"

PříspěvekNapsal: 12 čer 2014, 19:57
od Jarek S.
Veno když je povolena Tante Ju s maximální nosnosti 1500kg nákladu..tak se nepočíta že budeš dělat 20 tetek v kupě aby jsi měl nosnost 30 tun :D