https://neviditelnypes.lidovky.cz/doupe ... _doupe_wag
Randalf píše:Objevili Ameriku, už po x-té. K částicím z otěru pneumatik, je však potřeba přičíst ještě i brzdy a všichni víme, z čeho se dělají že...
A pochopitelně, čím je povoz těžší, tím více se otírá a nejtěžší jsou díky baterkám elektriky
BTW s tím 15 let starým autem bych si dovolil polemizovat, zrovna jedno takové (a navíc naftové) vyřazuji ze služby - emise to má na 10% limitu a kouřivost neměřitelnou.
Olda Homola píše:bezpochyby.
Leč obávám se, že hon na diesely je politicko-lobbystickou záležitostí, takže jakýkoli rozumný argument neobstojí.
Renda píše:Nejen na diesely, je to hon na spalovací motory všeobecně.
Radek3057 píše:Randalf píše:Objevili Ameriku, už po x-té. K částicím z otěru pneumatik, je však potřeba přičíst ještě i brzdy a všichni víme, z čeho se dělají že...
A pochopitelně, čím je povoz těžší, tím více se otírá a nejtěžší jsou díky baterkám elektriky
BTW s tím 15 let starým autem bych si dovolil polemizovat, zrovna jedno takové (a navíc naftové) vyřazuji ze služby - emise to má na 10% limitu a kouřivost neměřitelnou.
zrovna tohle je naprostá kravina ... elektromobil,nebo jakýkoliv hybrid s rekuperací využívá brzd o řády méně než klasické auto ... v tesle jsem jezdil s "medium" rekuperací člověk brzdil snad jen když chtěl úplně zastavit a na maximální rekuperaci jsi nebrzdil skoro vůbec
třeba tady to máš ... největší ( a nejtěžší tesla) najeto 626 tis km a výměna destiček ? 2x ... https://elektrickevozy.cz/clanky/co-se- ... -skoro-nic
Randalf píše:Radek3057 píše:Randalf píše:Objevili Ameriku, už po x-té. K částicím z otěru pneumatik, je však potřeba přičíst ještě i brzdy a všichni víme, z čeho se dělají že...
A pochopitelně, čím je povoz těžší, tím více se otírá a nejtěžší jsou díky baterkám elektriky
BTW s tím 15 let starým autem bych si dovolil polemizovat, zrovna jedno takové (a navíc naftové) vyřazuji ze služby - emise to má na 10% limitu a kouřivost neměřitelnou.
zrovna tohle je naprostá kravina ... elektromobil,nebo jakýkoliv hybrid s rekuperací využívá brzd o řády méně než klasické auto ... v tesle jsem jezdil s "medium" rekuperací člověk brzdil snad jen když chtěl úplně zastavit a na maximální rekuperaci jsi nebrzdil skoro vůbec
třeba tady to máš ... největší ( a nejtěžší tesla) najeto 626 tis km a výměna destiček ? 2x ... https://elektrickevozy.cz/clanky/co-se- ... -skoro-nic
To platí, pokud nejedeš jako prase a stačí se podívat, jak se elektrikáři rádi předvádějí se zrychlením. A ze 150 na fleku jen rekuperací nezabrzdíš...
Ale primárně jde pochopitelně o pneumatiky.
Zpět na Volný pokec (Subject free)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků