No slava, uz jsem si rikal ze tady dlouho nebyl nejaky ucelovy clanek z nejakeho petrol media.
A jen tak mimochodem k tomu z zbytku sveta. Slyseli jste, ze dekarbonizacni cile maji USA, Cina i takove zeme jako je Brazilie?
Jarek S. píše:Aha takže se u nahrády co má nahradit současná auta budeš ohánět, že je to první generáce a že by měla byt srovnávana třeba s Fordem T? Mě spíš už příjde to elektromobilství za ujetý..bo si to akorát na ekologii hraje.
Atlis píše: To je tak ťažké pochopiť tak jednoduché veci?
ptlo píše:A neříká se náhodou, že elektromobil je tak jednoduchý, že se na něm nemůže nic porouchat? Že servisní náklady jsou prakticky nula? Výměna motoru určitě byla minimálně cenově srovnatelná s výměnou baterky, čili nic lacinýho. Spalovák těch 170 tis. km vydrží bez problému, pokud úplně nekašlete na údržbu.
Ale s cim to srovnavali , s jednoduchym nesmrtelnym mercedesem z roku krale klacka ...Jarek S. píše:Mariane, to srovnáni s telefony trochu pokulhává bo je to o něčem jinem. To by sedělo spíš na tramvaje s pantografem a bezdrátové tramvaje.
Navíc v tom článku psali, když pominu výměnu baterii, že bylo třeba několikrát měnit i ten elektromotor kdežto ten naftovej se nemusel měnit. A nechceš mi tvrdit, že elektromotory jsou převratná novinka?
Ale spalovak a jeho vymena se obvykle nevyplati, to je treba dodatptlo píše:A neříká se náhodou, že elektromobil je tak jednoduchý, že se na něm nemůže nic porouchat? Že servisní náklady jsou prakticky nula? Výměna motoru určitě byla minimálně cenově srovnatelná s výměnou baterky, čili nic lacinýho. Spalovák těch 170 tis. km vydrží bez problému, pokud úplně nekašlete na údržbu.
Zpět na Volný pokec (Subject free)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků