Jo to byla sláva, když se rušily trolejbusy.
Harous píše:A obecně, kde jinde by měla dávat elektromobilita větší smysl než v centrech měst u MHD...
Zdeněk_Fabík píše:Dovolil bych si nesouhlasit.
Největší problém je, že za pár let nebude z čeho ty auta nabít, protože Green Deal.
Ale pssst, o tom se tady nesmí mluvit.
Harous píše:Pokud stavíte na stejnou úroveň elektroautobus s tramvají a trolejbusem tak asi není o čem... Možná by chtělo zkusit tu militantní nenávist k jakékoliv elektromobilitě potlačit a zkusit přemýšlet...
ptlo píše:Přičemž limit CO2 je větší pro těžší auta, takže nižší střední třída aut už prakticky vymizela - výrobcům se vyplatí jenom velký auta. Kromě toho můžou s těmi limity obchodovat. Převážná část příjmů Tesly je ne za auta na baterky, ale za kredity na CO2 prodané jiným automobilkám. Stále se předpokládá, že auto na baterky CO2 nevytváří.
Ale stejně, i když novináři píšou o autech nebo busech nebo náklaďákách na baterky od rána do večera, i když se nákupy a provoz dotují, tak vehikly na baterku zajišťují naprosto zanedbatelnou část dopravních výkonů. Naopak elektromobilita bez baterek ovládla železnici i velkou část veřejné dopravy.
Zpět na Volný pokec (Subject free)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků