Jen šmejdi kryjí a omlouvají šmejdství... Jsem tým Foltýn: „Velmi často jsou to lidé nešťastní, zapšklí, zahořklí, smutní, opuštění nebo mají prostě jen smůlu, anebo jsou to prostě svině.“
Podľa Eurostatu sa v 2023 roku v EÚ predalo 1.5 milióna elektrických áut (nie elektrifikovaných), čo predstavuje nárast o 48,5% oproti roku 2022 a zároveň trhový podiel na úrovni 14,6%. Pred piatimi rokmi bol tento podiel iba 1%.
Dobíjení aut u lamp funguje místy v Praze a Brně, jinde to zatím neplánují.
Lamp, které svítí a zároveň nabíjejí elektromobily, je v Praze zatím třináct, do konce roku má přibýt dalších zhruba sto. V instalacích těchto lamp má v plánu pokračovat také Brno. Ostrava, Plzeň a Karlovy Vary zatím zavádí pouze dobíjecí stanice.
Jinak já už konečně vybral co dál a objednal jsem full hybrid. Nutno říct, že po zkušenostech s druhým autem, kde jsem se pro hybrid rozhodl ne kvůli hybridu, ale kvůli převodovce. A pak mě hybridní ústrojí těžce překvapilo a nadchlo.
Jen šmejdi kryjí a omlouvají šmejdství... Jsem tým Foltýn: „Velmi často jsou to lidé nešťastní, zapšklí, zahořklí, smutní, opuštění nebo mají prostě jen smůlu, anebo jsou to prostě svině.“
To, že si čínsky automotive ide vlastnú ligu je jasné už nejaký ten piatok. Dovozné prirážky v USA a EÚ na čínske EV je iba obranný mechanismus, ktorý má predĺžiť agóniu automobilového priemyslu. Môžu si za to "naše" automobilky a de facto aj spoločenstvo, ktoré je skalopevne presvedčené, že za všetkým stoja zelení a najlepšie auto je aj tak diesel. Takže nám skape automobilový priemysel, ktorý položí mnohé ekonomiky a nebudeme jazdiť v škodovkách, renckoch či bavorákoch, ale v BYD, SAICoch a bohvie v čom ešte, ktoré aj tak budú na baterky. A Čína bude veselo ďalej budovať komunizmus.
Objednal jsem Santa FE 4x4 HEV. Nakonec dalo nejvíc "práce" vybrat barvu a rozhodnout jestli 5 nebo 7 místný.
Oni asi všichni tuší, že Čína je rozjetá směrem elektromobility. Ale ono to nebude jen o EV. Ten článek je bohužel v Premium sekci, ale stojí za přečtení. Pro US a Evropský Automotive to nejsou zrovna dobrý zprávy...
Jen šmejdi kryjí a omlouvají šmejdství... Jsem tým Foltýn: „Velmi často jsou to lidé nešťastní, zapšklí, zahořklí, smutní, opuštění nebo mají prostě jen smůlu, anebo jsou to prostě svině.“
Obecně mi přijde, že Evropa v EV těžce zaostává. V čele s koncernem VW. Pochybuju, že by na tom Elroq něco změnil. Ta cena taky není nějak převratná jak se snaží auto.cz naznačit.
Jen šmejdi kryjí a omlouvají šmejdství... Jsem tým Foltýn: „Velmi často jsou to lidé nešťastní, zapšklí, zahořklí, smutní, opuštění nebo mají prostě jen smůlu, anebo jsou to prostě svině.“