Krytky hliník nebo hnědé necháváme na modelářích, protože některé zdroje uvádějí stroj s krytkami Al. Jinak ve stavebnici jsou obě přídě - stará i nová.
Naposledy upravil jirkaunl dne 01 lis 2014, 22:03, celkově upraveno 1
Jednak dobrá stavba a jednak skvělý nápad! Vydat model stroje na kterém létal místní rodák. Je super, že pro tento nápad se spojili modelářští nadšenci s muzejníky.
Je lepší být překvapený pesimista než překvapenější optimista!
Tak a Albatros je hotovej.Stavba rychlá a pohodová,bez úprav.Docela jsem žasnul jak vše přesně pasovalo.Třeba u horního křídla jsem očekával obvyklý souboj s geometrií a vono ejhle,vše sedlo jak má na první pokus.Klobouk dolu před Eduardama.Co mám informace tak tahle limitka bude poprvé v prodeji a snad i jako cena na naší soutěži 22.11.v muzeu Ústí nad Labem.Na jeho stránkách by se měla dát i objednat.
Budu maličko kritický. Celková stavba pěkná, ale chtělo by to trochu zapracovat na závěrečné patině. Takhle bohužel model vypadá dost ploše až hračkovitě.
Zrovna jsem se chtěl zeptat, jestli bude patina a koukám, že už je hotovo, je to celkem škoda, model by to určitě ještě více pozvedlo. Jinak stavba v pohodě Nápad s limitkou perfektní.
Já bych rád doplnil něco k Petrově patině. Strohschneider byl jmenován velitelem Flik 61J na konci prosince 1917. Zatím nevím přesně, kdy tyto kamufláže pro noční létání nařídil. Ze záznamů o sestřelech je pouze patrné, že s tímto Oeffagem dosáhl vítězství 24.2 a 16.3.1918. Což je relativně krátká doba. Pro "větší" zašpinění, by asi bylo zapotřebí se propracovat i k počasí v Itálii v tu dobu a stavu polního letiště? V Itálii je ta zima podstatně kratší než u nás, jaro přichází dříve a s tím i vysušování letiště, Motta di Livenza je 7m nad mořem. Tak je vše docela na polemiku. Na závěr jen doplním, že sám jsem přítelem silného zašpinění, konktétně u WWI. U této kamufláže, ale preferuji to letadlo čistější. Většina indicií spíše svědčí, že ho Strohschneider ani ušpinit nestihl. Zahynul 21. března 1918 během návratu z nočního letu. Jelikož o samotném typu letadla toho bylo napsáno dost a dost, informace se dají dohladat. Tak v návodu o typu žádný popis není. Návod je věnován životu tohoto letce, m.j. byl prvním rezervním důstojníkem jmenovaným velitelem Fliku.
Možná jsem to nenapsal zcela přesně, ale pod pojem patina jsem zahrnul i třeba "vytažení" panelů překližky, zvýraznění hran okolo plechových dílů a tak podobně. Ale bylo mě vysvětleno že to je na přání budoucího majitele, což respektuji, proto jsem dále nereagoval.
..no, možná, že když má představovat stroj Ernsta Strohschneidra, tak by mu měl odpovídat barevně. Zde mám konkrétně na mysli to, že jeho stroj byl natřenej celej, tedy i se všema krytkama. Takovýhle rozdíly oproti originálu dělají dle mého většinou filmaři na napodobeninách..?! Ale nic takového model snad nemá představovat..?
Ahoj, Prosím Tě, už jednou jsem reagoval na tu výtku ke krytkám, které zmiňuješ jako nenatřené. Vše necháváme na samotném modeláři, protože některé zdroje uvádějí stroj celý hnědý některé s krytkami v barvě kovu. Např. obtiskový set Pheon Models.
..ano zdroje občas uvádějí to, či ono..zvláště kreslených rekonstrukcí bývá "co autor, to originál". Ale tyhle polemiky lze vést pokud není k dostání fotka. A tady máte dodané hned dvě. A tam je vidět, že Ernstův letoun je natřený i s krytkama. A bohužel, Libore, zároveň je vidět, že ostatním letounům ty krytky svítí, jako psí kulky. Takže ostatní stroje je natřené neměly..